Mijn Series +

Zondag met Lubach - Seizoen 11 (2020)

Nederland
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Arjen Lubach
met Arjen Lubach

In Zondag met Lubach remixt Arjen Lubach de actualiteit van de week in dertig minuten, laat ondergesneeuwde verhalen smelten en maakt brekend nieuws weer heel. Vaste rubrieken zijn de gesprekken met de tech-expert Salamander Klöpping, uitspraken die we niet meer willen horen en de 'live' verslaggevers. Vanuit Theater Bellevue in Amsterdam: platte inhoud en diepgravende grappen.

1. Kapitalisme
  8. Italië Is Boos
  9. Corona-app
  10. China & World Health Organization
avatar van DionneDarko
Lubach is een held! ❤ aflevering 6.

avatar van Bottleneck
En Met het mes op tafel in aflevering 2

avatar van Kos
Kos
Mwa. Zo'n beetje elke toekomstfantasie handelt over dodelijke virussen in de wereld.

avatar van DionneDarko
R.I.P. Ru.Mag.

avatar van Kos
Kos
Haha, idd heerlijk dat dat kutbedrijf een keer wordt gefileerd.

avatar van The Oceanic Six
DionneDarko schreef:
R.I.P. Ru.Mag.

Rumag is inderdaad echt een kansloos schijtbedrijf die failliet moet gaan. Helemaal als de eigenaar zo'n enorme lul is.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Zo! RUMAG. gaat ff flink op zjjn bek zeg!

Lubach

avatar van The Oceanic Six
HALVE TAMME. schreef:
Zo! RUMAG. gaat ff flink op zjjn bek zeg!

Lubach

Zulke gasten verdienen gewoon een faillissement. Wat een smerige bedrijfsvoering.

Buiten dat vind ik ze tergend irritant met.die.teksten.waar.puntjes.tussen.staan

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Toch wel fijn dat actualiteitenprogramma's bestaan. Moest er vroeger niks van hebben. Op de een of andere manier vind ik het toch wel prettig dat ik hier van op de hoogte ben gesteld.

Die mafklapper van RUMAG. zegt ook in het filmpje wat je hebt geplaatst: nu maar een potje vrijmaken voor eventuele schadeclaims!

Lijkt mij een wijs plan kerel. Nu liggen jullie onder een vergrootglas. Zou zo maar kunnen dat de jacht geopend is.