Mijn Series +

Drama / Mystery
Miniserie

ontwikkeld door Dennis Kelly, Adrian Sturges en Felix Barrett
met Jude Law, Naomie Harris en Katherine Waterston

Een man en een vrouw reizen afzonderlijk van elkaar naar een onbekend, eiland aan de Britse kust. Het eerste deel focust zich op de man, Sam, die in de zomer een bezoekje aan het eiland brengt. Daar stuit hij op een groep eilandbewoners die koste wat kost hun tradities willen behouden. Het tweede deel speelt zich af in de winter, en staat in het teken van de vrouw, Jess, een wilskrachtige buitenstaander die naar het eiland komt om antwoorden te zoeken.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Miniserie is uitgesteld doordat de postproductie voor de serie werd beïnvloed door een algehele productiestop. Een nieuwe datum is op dit moment nog niet bekend.