Mijn Series +

Hillary - Seizoen 1 (2020)

Documentaire

ontwikkeld door Howard Owens en Ben Silverman
met Hillary Clinton, Barack Obama en Jennifer Palmieri

Hillary Clinton bespreekt de grootste momenten in haar leven, van haar jeugd tot de impact die het Monica Lewinsky-schandaal op haar had. Ze zal praten over haar politieke successen en mislukkingen, waaronder haar tijd als staatssecretaris, haar toespraak "vrouwenrechten zijn mensenrechten", evenals het opnemen tegen senator Bernie Sanders en president Donald Trump. Daarnaast zien we exclusieve interviews met Hillary zelf, haar man en voormalige president Bill Clinton, dochter Chelsea Clinton, vrienden, politieke experts en journalisten.

1. The Golden Girl
  2. Becoming a Lady
  3. The Hardest Decision
  4. Be Our Champion, Go Away

avatar van DionneDarko
Best wel indrukwekkend. Wat had het toch anders kunnen zijn.

avatar van The Oceanic Six
Ik ken dit helemaal niet. Scoort wel slecht op IMDb zie ik.

Hillary gemist? Start met kijken op NPO Start - npostart.nl

Hier terug te kijken. Ik overweeg het wel te kijken, vind docu's over Amerika altijd boeiend.