Mijn Series +

Vivir sin Permiso - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: Unauthorized Living

Spanje

ontwikkeld door Aitor Gabilondo
met Jose Coronado, Álex González en Claudia Traisac

Nemesio "Nemo" Bandeira is een man die zich in het verleden heeft verrijkt door illegale activiteiten, maar die erin geslaagd is om zijn leven te beteren en nu een van de meest invloedrijke zakenmensen in Galicië is. Wanneer Nemo wordt gediagnosticeerd met de ziekte van Alzheimer, probeert hij zijn ziekte te verbergen om niet kwetsbaar te zijn tijdens het begin van het proces om zijn opvolger te kiezen. Zijn twee legitieme kinderen, die nooit enige interesse in het bedrijfsleven hebben gehad, Nina en Carlos, proberen elk plotseling te bewijzen dat ze de meest geschikte kandidaat zijn. Zijn peetzoon, de briljante en onverbiddelijke advocaat Mario Mendoza, is objectief het meest voorbereid, hoewel hij iets belangrijks mist: hetzelfde bloed als zijn peetvader.

1. Mil Razones para No Volver
  9. Un Lugar Muy Oscuro
  10. Antes de Irme
avatar van hoffhaan
Tweede seizoen is beter als de eerste. 3.5

Wat een spannende film!! En het einde pfffff