Mijn Series +

Tacoma FD - Seizoen 2 (2020)

ontwikkeld door Kevin Heffernan en Steve Lemme
met Kevin Heffernan, Steve Lemme en Eugene Cordero

Tacoma FD speelt zich af in een brandweerkazerne in een van de regenachtigste steden van Amerika. De brandweermannen staan altijd klaar om uit te rukken, maar in deze natste stad moeten ze zich vooral bezighouden met de mindere kanten van het werk. Daarnaast houden ze zich regelmatig bezig met creatieve wedstrijdjes, spelletjes en bizarre noodoproepen. Dit alles onder leiding van chef Terry McConky en kapitein Eddie Penisi.

1. Payday
  7. Fire Choir
  8. The Crying Game
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.