Mijn Series +

Fargo - Seizoen 4 (2020)

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Noah Hawley
met Chris Rock, Kelsey Asbille en Jason Schwartzman

Het vierde seizoen van Fargo speelt zich af in de jaren '50. In Kansas City zijn er conflicten tussen Zuid-Europeanen uit landen zoals Italië, en de Afro-Amerikanen die er al eerder woonden.

1. Welcome to the Alternate Economy
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  • volgende aflevering: zondag 27 september (aflevering 1)

avatar van Esteban
Trailer : FARGO Installment 4 Official Trailer (HD) Chris Rock - YouTube

Wat de cast betreft, ben ik iets minder enthousiast dit seizoen.

avatar van Kos
Kos
Ik hoop dat het weer wat meer gaat vlammen. Het is tot nu toe elk seizoen minder geworden helaas.

avatar van ZAP!
Ik heb op elk seizoen wel wat aan te merken, tegelijk vind ik het ook een geweldige reeks. Ik ga proberen me niet teveel van deze teleurstellende trailer aan te trekken en zie wel waar het schip strandt.

Ik verwacht overigens veel verwijzingen naar Miller's Crossing (1990) (zag er al 1 in de trailer).

avatar van Septua
Zolang er geen aliens zijn..... Poh wat was dat een afknapper.

avatar van Toontje G
Ik kan niet wachten, laat maar komen.

avatar van jerome998
Seizoensposter is in ieder geval wel heel erg gaaf.