Mijn Series +

FBI - Seizoen 2 (2019-2020)

1 stem

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Dick Wolf en Craig Turk
met Missy Peregrym, Zeeko Zaki en Ebonée Noel

FBI is een serie over de interne werking van het New Yorkse kantoor van de FBI, waarbij alle vaardigheden, intellect en de meest geavanceerde technologie van het Bureau worden gebruikt om New York en het land veilig te houden. Dit wordt onder anderen gedaan door speciaal agent Maggie Bell, een veteraan van het kantoor in Manhattan, en haar partner Omar Adom "OA" Zidan, die pas in dienst is en uit Queens, New York, komt. Hij werkte voorheen undercover voor de drugsafdeling. Assistent-speciaal agent Jubal Valentine leidt de onderzoeken vanuit het hightech kantoor in Manhattan, samen met analist Kristen Chazal.

1. Little Egypt
  16. Safe Room
  17. Broken Promises
  18. American Dreams
  19. Emotional Rescue

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.