Mijn Series +

FBI - Seizoen 1 (2018-2019)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Dick Wolf en Craig Turk
met Missy Peregrym, Zeeko Zaki en Ebonée Noel

FBI is een serie over de interne werking van het New Yorkse kantoor van de FBI, waarbij alle vaardigheden, intellect en de meest geavanceerde technologie van het Bureau worden gebruikt om New York en het land veilig te houden. Dit wordt onder anderen gedaan door speciaal agent Maggie Bell, een veteraan van het kantoor in Manhattan, en haar partner Omar Adom "OA" Zidan, die pas in dienst is en uit Queens, New York, komt. Hij werkte voorheen undercover voor de drugsafdeling. Assistent-speciaal agent Jubal Valentine leidt de onderzoeken vanuit het hightech kantoor in Manhattan, samen met analist Kristen Chazal.

1. Pilot
  20. What Lies Beneath
  21. Appearances
  22. Closure
avatar van 606
Is dat de actrice van Rookie Blue ?

606 schreef:
Is dat de actrice van Rookie Blue ?

Ja Missy Peregrym ik heb de eerste 4 afl bij de hand maar nog niet aan de beurt.

Tegenvallende serie totaal geen binding met de acteurs en geen rode draad met het oog op de privé situaties, ik mis gewoon drama en dat is wat dit soort series omhoog tillen. Ik zie net dat er een 2de seizoen komt ik hoop beter dan dit maar ik ben er bang voor.