Mijn Series +

The Morning Show - Seizoen 1 (2019)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Kerry Ehrin, Michael Ellenberg, Mimi Leder, Kristin Hahn en Lauren Levy Neustadter
met Jennifer Aniston, Steve Carell en Reese Witherspoon

Alex Levy runt The Morning Show, een populair nieuwsprogramma dat uitstekende tv-beoordelingen heeft en waarvan wordt aangenomen dat het het gezicht van de Amerikaanse televisie heeft veranderd. Nadat haar partner voor 15 jaar, Mitch Kessler, is ontslagen vanwege seksueel wangedrag, vecht Alex om haar baan als top nieuwslezer te behouden. Hiervoor moet ze de rivaliteit aangaan met Bradley Jackson, een aspirant-journalist die de plaats van Alex wil innemen.

1. In the Dark Night of the Soul It's Always 3:30 in the Morning
  8. Lonely at the Top
  9. Play the Queen
  10. The Interview

avatar van Bubblez
De eerste drie afleveringen gezien. Het springt er voor mij nog niet uit als iets extra bijzonders, maar het algehele actuele thema van #metoo is interessant genoeg om te blijven kijken. Beide kanten worden belicht en dat is een boeiende invalshoek. Aniston en Witherspoon zijn in ieder geval top.

avatar van ZAP!
Geen verkeerde cast idd.

avatar van Bubblez
Imdb-gebruikers zijn lyrisch, beste serie sinds jaren. Ik zie het niet. De acteurs zijn geweldig, het thema héél actueel, maar toch bleef het me niet genoeg boeien. Ik heb wel het hele seizoen gezien, maar meer om de hype dan uit interesse, zien of het beter werd.

Nogmaals, Aniston, Witherspoon, Carell, stuk voor stuk zijn ze geweldig en er zit zeker diepgang in, maar toch ontbrak er voor mij iets, waardoor ik niet steeds naar de volgende aflevering verlangde.
Uiteindelijk was de laatste aflevering het meest gedenkwaardig. Maar daar zit je dan wel negen afleveringen eerder voor uit.

Briljant. Beste tv van pakweg de afgelopen 10 jaar.