Mijn Series +

Thriller
Miniserie, 357 minuten

ontwikkeld door Ben Chanan
met Holliday Grainger, Laura Haddock en Callum Turner

Nadat de veroordeling van ex-soldaat Shaun Emery voor een moord in Afghanistan teniet is gedaan vanwege gebrekkig videobewijs, keert hij als een vrije man terug naar zijn jonge dochter. Maar wanneer CCTV-opnamen van een avondje uit in Londen aan het licht komen, neemt het leven van Shaun een schokkende wending en moet hij binnenkort weer vechten voor zijn vrijheid. Officier van Justitie Rachel Carey wordt aangesteld om de zaak van Shaun te onderzoeken. Ze ontdekt al snel dat dat de waarheid soms een kwestie van perspectief kan zijn. Moet ze Shaun Emery vertrouwen?

1. What Happens in Helmand
  2. Toy Soldier
  3. Truffle Hog
  4. Blind Spots
  5. A Pilgrim of Justice
  6. Correction
Holliday Grainger een serene mooie vrouw en met Famke Janssen die zich letterlijk mismaakt heeft met al die botox.

avatar van AniSter
Geweldig verhaal waarvan lang onduidelijk blijft hoe de vork nu in de steel zit. Spannende momenten. Een hoofdrolspeelster die zo'n beetje continu geëmotioneerd was en een akelige vent en een net zo akelige vrouw als bazen had. Oh ja, Famke Janssen speelde een bitch wat ze prima deed. Het plot was erg goed; hoe ze iemand volledig in hun macht krijgen. Alleen het einde ging me wat te snel. Daar had meer ingezeten.