Mijn Series +

Supergirl - Seizoen 5 (2019-2020)

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Ali Adler, Greg Berlanti en Andrew Kreisberg
met Ali Adler, Greg Berlanti en Andrew Kreisberg

Toen Kara nog jong was, was haar planeet Krypton stervende. Ze werd naar de aarde gestuurd om haar neef te redden. Maar haar capsule raakte uit koers. En toen ze op de Aarde kwam was haar neef al opgegroeid en Superman geworden. En dus verborg zij haar krachten tot een ongeluk haar ertoe dwong haar ware ik te tonen aan de wereld. Voor de meeste mensen is zij een assistent bij CATCO Worldwide Media. Maar in het geheim werkt ze met haar stiefzus voor het DEO om National City te beschermen tegen buitenaards leven en iedereen die kwade bedoelingen heeft. Zij is Supergirl.

1. Event Horizon
  17. Deus Lex Machina
  18. The Missing Link
  19. Immortal Kombat

avatar van Nomak
Hoe kan je een serie zo verneuken..
Die nieuwe 'look' van Supergirl vind ik al helemaal niks. Maar goed, het leek nog veelbelovend te worden met Leviathan.
Vanaf aflevering 9 slaat men ineens een andere richting in met tal van verschillende werelden die eigenlijk allemaal hetzelfde zijn. En soort van multiversum of zoiets. Het wordt allemaal heel erg onnodig verwarrend en vreselijk saai. Ik ben nu bij aflevering 12 en er is geen doorkomen meer aan. Toch blijf ik nog doorzetten en hopen dat de serie zich in volgende afleveringen herpakt.

Jammer ook dat er altijd wel zo een stomme crossover aflevering met the Flash, Arrow en Batgirl in moet zitten. Ik volg al die series niet..