Mijn Series +

Supergirl - Seizoen 2 (2016-2017)

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Ali Adler, Greg Berlanti en Andrew Kreisberg
met Melissa Benoist, Mehcad Brooks en Chyler Leigh

Toen Kara nog jong was, was haar planeet Krypton stervende. Ze werd naar de aarde gestuurd om haar neef te redden. Maar haar capsule raakte uit koers. En toen ze op de Aarde kwam was haar neef al opgegroeid en Superman geworden. En dus verborg zij haar krachten tot een ongeluk haar ertoe dwong haar ware ik te tonen aan de wereld. Voor de meeste mensen is zij een assistent bij CATCO Worldwide Media. Maar in het geheim werkt ze met haar stiefzus voor het DEO om National City te beschermen tegen buitenaards leven en iedereen die kwade bedoelingen heeft. Zij is Supergirl.

1. The Adventures of Supergirl
  19. Alex
  20. City of Lost Children
  21. Resist
  22. Nevertheless, She Persisted

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.