Mijn Series +

Mr. Robot - Seizoen 4 (2019)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Sam Esmail
met Rami Malek, Christian Slater en Portia Doubleday

Mr. Robot gaat over een jonge programmeur genaamd Elliot. Elliot lijdt aan een slopende antisociale stoornis en besluit dat hij alleen verbinding kan maken met mensen door ze te hacken. Hij gebruikt zijn vaardigheden als een wapen om de mensen om wie hij geeft te beschermen. Elliot vindt zichzelf terug in de splitsing tussen een cybersecurity bedrijf waar hij voor werkt en de onderwereld die hem probeert te werven om het Amerikaanse bedrijfsleven neer te halen. Het is Mr. Robot die Elliot werft bij de ondergrondse hackergroep.

1. 401 Unauthorized
  11. 411 Length Required
  12. 412 Precondition Failed
  13. 413 Payload Too Large
jrn
Dit is wat mij betreft de kroon op een geweldige serie. Storytelling, camerawerk, montage en plot zijn van ongekend niveau. En acteerwerk. En audio. En regie. Man man man wat een spektakel en wat een satisfying en goed uitgewerkt einde.