Mijn Series +

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

ontwikkeld door Ricky Gervais
met Ricky Gervais, Kerry Godliman en David Earl

Derek heeft een kinderlijk en naïef karakter dat door een inspecteur geassocieerd wordt met autisme, hoewel hij daar nooit voor getest is. Vanwege zijn excentriciteit wordt hij afgewezen door de maatschappij, maar zijn sympathie en enthousiasme maken hem juist weer zeer geliefd bij de bejaarden die hij verzorgt. Zijn collega Dougie is een zeer cynische klusjesman die constant ruzie heeft met de perverse nietsnut Kev. Ondertussen maakt verzorgster Hannah constant overuren om het bejaardentehuis in goede banen te leiden, wat ten koste gaat van haar privéleven.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  1. Derek: The Special (special)
DMF
Even leuk als seizoen één. Het bezoekje aan de dierentuin en de date van Derek zijn voor mij de hoogtepunten. Er zit overigens ook nog een wat langer durende kerst special aan vast, maar die vond ik iets tegenvallen.