Mijn Series +

Drama / Thriller
Miniserie, 220 minuten

ontwikkeld door Rob Williams
met Kelly Macdonald, John Hannah en James Harkness

De negenjarige zoon van Anna Dean werd vijftien jaar geleden vermoord. Nu wordt zij ervan beschuldigd dat zij de nieuwe identiteit van de moordenaar online heeft onthuld en er zo voor zorgde dat hij werd belaagd. De hardwerkende familieman Craig Myers is - nadat hij werd geïdentificeerd als een beruchte kindermoordenaar -slachtoffer van een aanslag. Maar hij is wel de moordenaar waar ze hem voor houden? Aan de ervaren rechercheur DI Grover de taak om deze gecompliceerde zaak te onderzoeken. 'The Victim' volgt niet alleen de rechtszaak in Ediburgh, maar ook de aanloop naar de rechtszaak. Lang verborgen geheimen komen aan het licht en nieuwe verdachten drijven boven. Wie is te vertrouwen en wie niet?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
avatar van DionneDarko
2019 is echf het jaar van de goede miniseries. Dit was ook weer een hele goede serie, die mij wist mee te slepen en me continu liet gissen. Het einde was alleen iets abrupt vond ik. Het verhaal was op zich wel af hoor maar toch.

avatar van ZAP!
Deze begint vanavond om 22:25u op NPO2.