Mijn Series +

Drama / Sciencefiction
Miniserie, 360 minuten

ontwikkeld door Brian Peterson, Kelly Souders en Jeff Vintar
met Julianna Margulies, James D'Arcy en Noah Emmerich

The Hot Zone is het angstaanjagende waargebeurde verhaal over de oorsprong van het Ebola-virus, een zeer besmettelijk, dodelijk virus uit het centrale Afrikaanse regenwoud en de eerste aankomst op Amerikaanse bodem. In 1989, toen dit moordend virus plotseling verschijnt in chimpansees in een wetenschappelijk lab in de buitenwijken van Washington D.C. - op een steenworp afstand van het Witte Huis - is er geen remedie bekend. Een heldhaftige veteraan uit het Amerikaanse leger, die werkt met een geheim militair SWAT-team, brengt zichzelf in levensgevaar wanneer ze probeert te voorkomen dat het virus zich verspreidt onder de menselijke bevolking.

1. Arrival
  2. Ben Son 1
  3. Charlie Foxtrot
  4. Expendable
  5. Quarantine
  6. Hidden
avatar van Kos
Kos
Zo te zien speelt Julianna Margulies de hoofdrol...

avatar van 606
Ben vergeten waarneer deze komt op discovery channel. Zag het vandaag voorbij komen.

avatar van 606
Bedoel natuurlijk National Geographic Channel

Maar vanaf 12 september iedere donderdag 1 aflevering stinissen

606 schreef:
Bedoel natuurlijk National Geographic Channel

Maar vanaf 12 september iedere donderdag 1 aflevering stinissen
Ik heb deze serie al gezien (pindakaas).

avatar van james_cameron
Redelijke verfilming van het gelijknamige boek van Richard Preston, over de oorsprong van het Ebola-virus in het centrale afrikaanse regenwoud en de eerste aankomst op Amerikaanse bodem in 1989. De flashbacks die zich in Afrika afspelen zijn eigenlijk interessanter en vooral overtuigender dan de gebeurtenissen op een legerbasis in de VS. Daar is de boel herhaaldelijk een beetje ongeloofwaardig en suf, maar het geheel blijft net op de rails. Verder degelijk spel van de altijd betrouwbare Liam Cunningham en een jammerlijk verbouwde Julianna Margulies.