Mijn Series +

Random Acts of Flyness - Seizoen 1 (2018)

1 stem

ontwikkeld door Terence Nance
met Terence Nance, Anthony Chisholm en Dominique Fishback

Kunstenaar Terence Nance onderzoekt culturele idiomen zoals het patriarchaat, witte suprematie en sensualiteit vanuit een nieuw, tot nadenken stemmend perspectief. Elke aflevering van Random Acts of Flyness bevat een handvol onderling verbonden vignetten, waarin een ensemble-cast van opkomend en gevestigd talent wordt getoond. De show is een mix van verité-documentaire, muzikale uitvoeringen, surrealistisch melodrama en humoristische animaties. Nance en zijn medewerkers weven thema's als vooroudertrauma, geschiedenis, de dood, de singulariteit, romantiek en nog veel meer bij elkaar en creëren zo een televisieshow.

1. What Are Your Thoughts Raising Free Black Children?
  2. Two Piece and a Biscuit
  3. They Got Some S**t That'll Blow out Our Back
  4. Items Outside the Shelter But Within Reach
  5. I Tried to Tell My Therapist about My Dreams
  6. They Won't Go When I Go
Dit lijkt me echt vreselijk....