Mijn Series +

I Spy - Seizoen 3 (1967-1968)

Alternatieve titel: Dubbelspion

Actie / Avontuur

ontwikkeld door David Friedkin en Morton Fine
met Bill Cosby en Robert Culp

Kelly Robinson en Alexander Scott zijn als geheim agent werkzaam voor het Pentagon. Ze doen zich voor als getalenteerde tennissers en spelen voor geld tegen mensen met veel geld maar weinig talent. In werkelijkheid houden Scott en Robinson zich bezig met het bestrijden van gangsters en buitenlandse spionnen in opdracht van de Amerikaanse overheid. Scott of “Scotty” zoals hij meestal wordt genoemd is de denker van het team, hij spreekt zijn talen vloeiend en hoewel hij minder ervaring heeft dan Kelly weet hij vaak de oplossing te bedenken. Kelly is de meer sportieve agent. Behalve in tennis excelleert hij in meer sporten. Hij is meer ervaren dan Scott, en wendt vaker zijn charmes aan. Hij speelt naar buiten toe de playboy.

1. Let's Kill Karlovassi
  23. Suitable for Framing
  24. The Spy Business
  25. Carmelita Is One of Us
  26. Pinwheel

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.