Mijn Series +

The Equalizer - Seizoen 2 (1986-1987)

1 stem

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Richard Lindheim en Michael Sloan
met Edward Woodward, Keith Szarabajka en Robert Lansing

Robert McCall is een voormalige agent van een geheime Amerikaanse overheidsdienst alleen bekend onder de schuilnamen 'The Agency' en 'The Company'. Als 'The Equalizer' probeert hij in het reine te komen met zijn verleden door mensen bij te staan die te maken hebben met de overmacht van allerlei soorten misdaad, zonder dat hij daarvoor geld of een tegenprestatie verlangt. McCall maakt hierbij regelmatig gebruik van zijn contacten en overlegt geregeld met 'Control' , de chef van de afdeling New York van The Agency. Mensen die zijn diensten nodig hebben, kunnen contact met hem zoeken via het telefoonnummer dat hij vermeldt in een door hem geplaatste krantenadvertentie.

1. Prelude
  11. Heartstrings
  12. High Performance
  13. Beyond Control
  14. Carnal Persuasion
  15. Memories of Manon (1)
  16. Memories of Manon (2)
  17. Solo
  18. A Place to Stay
  19. Coal Black Soul
  20. First Light
  21. Hand and Glove
  22. Re-Entry

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.