Mijn Series +

Newhart - Seizoen 8 (1989-1990)

1 stem

ontwikkeld door Barry Kemp
met Bob Newhart, Mary Frann en Tom Poston

Schrijver Dick Loudon verhuist samen met zijn vrouw Joanna van New York naar een plaatsje in Vermont om daar herberg Stratford Inn te bestieren. George Utley is hun hardwerkende klusjesman die wat traag van begrip is. De getalenteerde en schatrijke Leslie Vanderkellen doet even dienst als kamermeisje om te ondergaan hoe het is om 'normaal' te zijn, waarna haar verwende, verwaande en incompetente nichtje Stephanie haar opvolgt wanneer haar ouders de geldkraan dichtdraaien. Tegenover de Stratford Inn ligt het Minuteman Café. Dit wordt gerund door de chronische leugenaar Kirk Devane.

1. Don't Worry Be Pregnant
  8. Cupcake in a Cage
  9. Attack of the Killer Aunt
  10. I Like You, Butt...
  11. Jumpin' George
  12. Lights! Camera! Contractions!
  13. Beauty and the Pest
  21. Dick and Tim
  22. Father Goose
  23. My Husband, My Peasant
  24. The Last Newhart

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.