Mijn Series +

Newhart - Seizoen 6 (1987-1988)

1 stem

ontwikkeld door Barry Kemp
met Bob Newhart, Mary Frann en Tom Poston

Schrijver Dick Loudon verhuist samen met zijn vrouw Joanna van New York naar een plaatsje in Vermont om daar herberg Stratford Inn te bestieren. George Utley is hun hardwerkende klusjesman die wat traag van begrip is. De getalenteerde en schatrijke Leslie Vanderkellen doet even dienst als kamermeisje om te ondergaan hoe het is om 'normaal' te zijn, waarna haar verwende, verwaande en incompetente nichtje Stephanie haar opvolgt wanneer haar ouders de geldkraan dichtdraaien. Tegenover de Stratford Inn ligt het Minuteman Café. Dit wordt gerund door de chronische leugenaar Kirk Devane.

1. Here's to You Mrs. Loudon
  2. Prima Darryl
  3. Inn This Corner
  4. Me and My Gayle
  5. Reading, Writing, and Rating Points
  6. Vintage Stephanie
  7. Take Me to Your Loudon
  8. Till Depth Do Us Part (1)
  9. Till Depth Do Us Part (2)
  10. Telethon Man
  11. Laugh at My Wife Please
  12. Support Your Local Shifflet
  13. My Three Dads
  14. A Friendship That Will Last a Lunchtime
  15. Presence of Malice
  16. Would You Buy a Used Car from This Handyman?
  17. The Buck Stops Here
  18. Attention WPIV Shoppers
  19. The Big Uneasy
  20. Draw Partner
  21. A Midseason's Night Dream
  22. Newsstruck
  23. The Gleeless Club
  24. Courtin' Disaster

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.