Mijn Series +

Drama / Mystery
Miniserie, 341 minuten

ontwikkeld door Greg Haddrick en Felicity Packard
met Parker Sawyers, Jacqueline McKenzie en Steve Toussaint

Een passagiersvliegtuig boven Myanmar wordt neergeschoten. Er volgt een zoektocht naar het ware motief van de misdaad. Op de geheime Amerikaans-Australische defensiebasis Pine Gap ontstaan barsten in de belangrijke alliantie terwijl spionnen samenwerken maar elkaar ook tegenwerken.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.