Mijn Series +

Polen / Verenigde Staten
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Joshua Long
met Maciej Musiał, Robert Więckiewicz en Michalina Olszańska

In 1983 zorgt een terroristische aanslag ervoor dat de toekomst van Polen voor altijd veranderd werd en het IJzeren Gordijn is stand kon blijven. In 2003, twee decennia na de aanslag , doen een rechtenstudent, genaamd Kajetan, een een politieofficier, genaamd Anatol, onderzoek naar de samenzwering. Als deze samenzwering aan het licht komt, hebben ze de kans om een revolutie te beginnen en het IJzeren Gordijn naar beneden te halen.

1. Entanglement
  6. Subversion
  7. Mayday
  8. Requiem

avatar van brawljeff
De eerste Poolse Netflix-productie: 1983. Vanaf 30 november te zien op Netflix.

avatar van Blair Waldorf
Duister en nogal complex dit verhaal. Je moet scherp zijn om alle personages goed te volgen en te begrijpen. Het eindresultaat is de moeite waard.