• 8.985.462 stemmen

Show titel: Weeds

Ontwikkeld door: Jenji Kohan

Met: Mary-Louise Parker, Justin Kirk en Alexander Gould

Datum van release: zondag 1 juli 2012

Eerst uitgezonden op: Showtime (Verenigde Staten)

Plot Weeds

Als Nancy Botwin (Golden Globe winnares Mary-Louise Parker) zowel plotseling weduwe wordt en kennismaakt met armoede, is ze vastbesloten om iets te doen om haar kinderen weg te houden van de buitenwijken. Om haar status en manier van leven niet te verliezen, besluit zij in haar buurt cannabis te gaan verhandelen.

Afleveringen Seizoen 8 (2012)

1. 1. Messy

1 juli 2012 (30 minuten)

Na drie jaar gevangenisstraf wordt Nancy plotseling vrijgelaten en overgebracht naar een detentiehuis in New York City.

2. 2. A Beam of Sunshine

8 juli 2012 (30 minuten)

Terwijl Nancy herstelt, krijgen Andy en Jill onverwacht bezoek van Jill's man, en Silas heeft een apart avontuurtje.

3. 3. See Blue and Smell Cheese and Die

15 juli 2012 (30 minuten)

Nancy en Silas gaan achter Shane aan. Shane weet wie de dader is. Doug en Whit proberen een nieuwe carrière uit.

4. 4. Only Judy Can Judge

22 juli 2012 (30 minuten)

Nancy plant een familiediner terwijl ze haar wiet-business overziet, en Andy en Jill passen op Stevie. Silas raakt bevriend met een wietkweker.

5. 5. Red in Tooth and Claw

29 juli 2012 (30 minuten)

Nancy's pogingen om geld bijeen te krijgen voor Stevie's voetbalkosten brengen haar terug naar haar wiet-praktijken. Jill neemt wraak op Andy.

6. 6. Allosaurus Crush Castle

5 augustus 2012 (30 minuten)

Nancy gaat op zoek naar een baan. Jill heeft slecht nieuws voor Andy en Doug. Shane verdient wat bij.

7. 7. Unfreeze

12 augustus 2012 (30 minuten)

Nancy en Silas hebben een baan in de farmaceutica. Shane krijgt een baan bij de politieacademie en Andy zoekt werk bij de tempel.

8. 8. Five Miles From Yetzer Hara

19 augustus 2012 (30 minuten)

Nancy krijgt promotie en nieuwe verantwoordelijkheden terwijl Silas en Shane bij hun nieuwe banen beginnen. Jill heeft slecht nieuws voor Andy.

9. 9. Saplings

26 augustus 2012 (30 minuten)

Nancy en Silas worden benaderd voor nieuw werk en Shane doet iets stoms om indruk op Angela te maken. Andy heeft liefdesadvies voor Rabbijn Dave.

10. 10. Threshold

2 september 2012 (30 minuten)

Nancy ontmoet de vrienden van Rabbijn Dave. Andy heeft een speciale gast voor de familie.

11. 11. God Willing and the Creek Don't Rise

9 september 2012 (30 minuten)

Nancy, Andy en Silas gaan op reis en Shane wordt betrapt. Doug heeft geen zin meer in liefdadigheid.

12. 12. It's Time (Part 1)

16 september 2012 (30 minuten)

Een blik in de toekomst laat zien dat een aantal Botwins het goed doet, maar dat geldt niet voor iedereen.

13. 13. It's Time (2)

16 september 2012 (30 minuten)

Met Stevie's Bar Mitzvah op komst proberen de Botwins in het reine te komen en Doug benadert zijn zoon die van hem vervreemd is.

avatar van centurion81

centurion81

• 2038 berichten

Jammer dat het er nu op zit! Vond het ondanks de vreemde twists wel een cast waar je van gaat houden Laatste seizoen heb ik me ook weer goed mee vermaakt! 3,5*

avatar van Boenga

Boenga

Tot mijn grote verrassing een stapje vooruit in vergelijking met seizoen 6 en 7. Iets pittiger, iets creatiever, iets gedurfder.

Hoe dan ook: blij dat het voorbij is; een seizoen of 4, meer had het allemaal niet moeten zijn.