ad

Afleveringen: 13

Datum van release: maandag 16 augustus 2010

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Weeds

Afleveringen Seizoen 6 (2010)

1. 1. Thwack

Geconfronteerd met de nasleep van Shane zijn actie, gaat Nancy met Shane en Silas op de vlucht. Andy moet vervolgens ook een moeilijke beslissing maken.

2. 2. Felling and Swamping

Nancy en haar jongens trekken naar Canada. Andy is belast met het regelen van vervalste identiteitsbewijzen. Silas moet beslissen of hij dit nieuwe leven wel wil.

3. 3. A Yippity Sippity

Nancy gaat aan de slag in een hotel in Seattle, terwijl Shane op Stevie past. Doug gaat terug naar Ren Mar.

4. 4. Bliss

Nancy maakt een deal met de conciërge en Shane wordt onderdeel van een bijzondere groep. Ondertussen wordt Doug ondervraagd door Cesar en Ignacio.

5. 5. Boomerang

De vlucht van de Botwins gaat verder na een parkeerboete. Doug raakt betrokken bij een gijzeling.

6. 6. A Shoe for a Shoe

Nancy brengt haar zoon terug, terwijl Andy en Silas wachten bij een diner.

7. 7. Pinwheels and Whirligigs

Nancy besluit dat haar gezin genoeg wapens heeft gezien, dus neemt ze maatregelen. Andy en Silas doen mee aan een eet-wedstrijd.

8. 8. Gentle Puppies

Nadat ze een camper op de kop hebben getikt, laat Nancy het aan Andy over waar ze naartoe gaan. Eenmaal op de plek van bestemming, laat Nancy de camper ombouwen tot mobiele hash winkel. Andy en Silas gaan op jacht naar wasmachines en Doug en Shane gaan op zoek naar water.

9. 9. To Moscow, and Quickly

Het zit Nancy niet mee wanneer de baby ziek wordt. Ze moet samen met Andy een oplossing zien te vinden om zo snel mogelijk bij een kinderarts te komen. Ondertussen worden Silas, Shane en Doug belast met de merchandise verkoop bij een concert.

10. 10. Dearborn-Again

Nancy is wanhopig op zoek naar geld. Andy en Doug proberen informatie in te winnen over valse paspoorten. Ondertussen graven Silas en Shane uit nieuwsgierigheid in het verleden van Nancy.

11. 11. Viking Pride

Nancy probeert haar familie het land uit te krijgen. Andy moet zijn creativiteit aanspreken om aan paspoorten te komen.

12. 12. Fran Tarkenton

Nancy heeft een interview met Vaughn. Andy, Shane en Warren sprokkelen geld bij elkaar voor de paspoorten. Silas blijft worstelen met het feit dat Lars zijn vader kan zijn. Ondertussen keert Doug terug naar Agrestic.

13. 13. Theoretical Love is Not Dead

Nancy moet zichzelf los zien te krijgen van Esteban om het land te verlaten met haar gezin. Op de luchthaven probeert Andy de kinderen te kalmeren. Ondertussen moet Silas beslissen tussen zijn vader en moeder.

avatar van centurion81

centurion81

• 1953 berichten

Hmmm..Hoewel ik ook wel vind dat dit "roadmovie" seizoen wat minder sterk is, snap ik niet hoe sommige mensen dit met maar 1 of 2 sterren kunnen waarderen. ZO groot is het verval nu ook weer niet IMHO.

avatar van Boenga

Boenga

• 1993 berichten

Deze zesde jaargang, de roadmovie, is rommelig, er is nauwelijks een rode draad, de humor stelt weinig voor, en sommige scènes en gebeurtenissen zijn gewoonweg flauw. Een wedstrijd zoveel-mogelijk-boter-eten, het lijkt me iets voor de goedkope en platvloerse komedies.

Jammer.