ad

Afleveringen: 13

Datum van release: zondag 1 juli 2012

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Weeds

Afleveringen Seizoen 8 (2012)

1. 1. Messy

Na drie jaar gevangenisstraf wordt Nancy plotseling vrijgelaten en overgebracht naar een detentiehuis in New York City.

2. 2. A Beam of Sunshine

Terwijl Nancy herstelt, krijgen Andy en Jill onverwacht bezoek van Jill's man, en Silas heeft een apart avontuurtje.

3. 3. See Blue and Smell Cheese and Die

Nancy en Silas gaan achter Shane aan. Shane weet wie de dader is. Doug en Whit proberen een nieuwe carrière uit.

4. 4. Only Judy Can Judge

Nancy plant een familiediner terwijl ze haar wiet-business overziet, en Andy en Jill passen op Stevie. Silas raakt bevriend met een wietkweker.

5. 5. Red in Tooth and Claw

Nancy's pogingen om geld bijeen te krijgen voor Stevie's voetbalkosten brengen haar terug naar haar wiet-praktijken. Jill neemt wraak op Andy.

6. 6. Allosaurus Crush Castle

Nancy gaat op zoek naar een baan. Jill heeft slecht nieuws voor Andy en Doug. Shane verdient wat bij.

7. 7. Unfreeze

Nancy en Silas hebben een baan in de farmaceutica. Shane krijgt een baan bij de politieacademie en Andy zoekt werk bij de tempel.

8. 8. Five Miles From Yetzer Hara

Nancy krijgt promotie en nieuwe verantwoordelijkheden terwijl Silas en Shane bij hun nieuwe banen beginnen. Jill heeft slecht nieuws voor Andy.

9. 9. Saplings

Nancy en Silas worden benaderd voor nieuw werk en Shane doet iets stoms om indruk op Angela te maken. Andy heeft liefdesadvies voor Rabbijn Dave.

10. 10. Threshold

Nancy ontmoet de vrienden van Rabbijn Dave. Andy heeft een speciale gast voor de familie.

11. 11. God Willing and the Creek Don't Rise

Nancy, Andy en Silas gaan op reis en Shane wordt betrapt. Doug heeft geen zin meer in liefdadigheid.

12. 12. It's Time (Part 1)

Een blik in de toekomst laat zien dat een aantal Botwins het goed doet, maar dat geldt niet voor iedereen.

13. 13. It's Time (2)

Met Stevie's Bar Mitzvah op komst proberen de Botwins in het reine te komen en Doug benadert zijn zoon die van hem vervreemd is.

avatar van centurion81

centurion81

• 1953 berichten

Jammer dat het er nu op zit! Vond het ondanks de vreemde twists wel een cast waar je van gaat houden Laatste seizoen heb ik me ook weer goed mee vermaakt! 3,5*