Mijn Series +

Weeds - Seizoen 3 (2007)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Jenji Kohan
met Mary-Louise Parker, Justin Kirk en Alexander Gould

Als Nancy Botwin (Golden Globe winnares Mary-Louise Parker) zowel plotseling weduwe wordt en kennismaakt met armoede, is ze vastbesloten om iets te doen om haar kinderen weg te houden van de buitenwijken. Om haar status en manier van leven niet te verliezen, besluit zij in haar buurt cannabis te gaan verhandelen.

1. Doing the Backstroke
  13. Risk
  14. Protection
  15. Go
avatar van centurion81
Dit seizoen is ineens een stuk explicieter qua bloot valt me op!

avatar van badfans69
Het beste seizoen van de serie volgens Metacritic, 4 sterren is iets teveel. Dus weer 3,5

avatar van Boenga
Af en toe scènes die ernstig moeten overkomen, die het genre 'drama' even in de aandacht moeten trekken.
Maar vooral pogingen tot humor, met gebeurtenissen en personages dermate over-the-top dat het niet grappig is.
Drama en humor: vaak een moeilijke combinatie.

De laatste twee of drie afleveringen zijn iets beter, maar over het ganse seizoen mis ik de pit die er in s2 was opgedoken, en zet Weeds weer een stapje achteruit.