Mijn Series +

Gotham - Seizoen 5 (2019)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Bruno Heller
met Ben McKenzie, Donal Logue en David Mazouz

Politiecommissaris Gordon is de nachtmerrie van iedere crimineel. Zijn naam is haast een synoniem voor gerechtigheid. Hoe heeft Gordon de top bereikt in een stad die werd geplaagd door corruptie en 'bad guys' als Catwoman, The Penguin, The Riddler, Two-Face en The Joker?

1. Year Zero
  10. I Am Bane
  11. They Did What?
  12. The Beginning

avatar van UmbraVitae
Net laatste aflevering gezien en mis de serie nu al. Vond dit echt beestig goeie serie. En ondanks, met uitzondering van seizoen 5, per seizoen, 22 episodes, wat niet min is, vloog deze er vliegensvlug door. Vond heel veel karakters ook gewoon vet en ofcourse, ben ik fan vd Tim Burton Batman films en immense fan van de Nolan reeks past dit hier gewoon lekker in het rijtje.