Mijn Series +

Wanted - Seizoen 3 (2018)

Australiƫ

ontwikkeld door Rebecca Gibney en Richard Bell
met Rebecca Gibney, Geraldine Hakewill en Antony Phelan

Lola en Chelsea zijn totaal onbekenden. Terwijl zij samen wachten bij een bushalte, zijn zij getuige van een autodiefstal met fatale gevolgen. De twee probeerden tussen beide te komen, maar hun hulp mocht niet baten. Vervolgens blijven de twee dames achter met een auto gevuld met geld. De autoriteiten zitten de dames daarna achterna door Australië. Kunnen deze vreemden elkaar vertrouwen?

1. Lock Up
  2. Drive
  3. Snakeskin
  4. Stuck
  5. Divide
  6. Outlaws
jakkepoes
Van seizoen 3 heb ik dubbele afleveringen van rond de 85 minuten bemachtigd. Dat lijkt wel prettig. Het verhaal gaat verder waar deel 2 stopt. De dames krijgen een aanbod om een nieuwe identiteit aan te nemen maar dat gaat vreselijk mis waardoor ze er weer vandoor moeten. Serie 3 is tot nu toe weer iets beter dan serie 2 en verveelt geen moment. Er zijn weinig rustige momenten waardoor de aandacht vast wordt gehouden. Het thema met corrupte agenten heeft me altijd al aangesproken. Dat komt in serie 3 weer ruim aan bod. Een aanrader voor liefhebbers van Thema en Louise meets the Shield.