Mijn Series +

Charmed - Seizoen 1 (2018-2019)

Alternatieve titel: Charmed Reboot

1 stem

Drama / Fantasy

ontwikkeld door Constance M. Burge
met Madeleine Mantock, Melonie Diaz en Sarah Jeffery

Maggie en Mel zijn zusjes en wanneer hun moeder op tragische wijze komt te overlijden, leren de zusjes dat er nog een derde zus is: Macy. Al snel blijkt ook dat zij alle drie speciale krachten bezitten. Maggie, de jongste, is zeer atletisch en kan de gedachten van anderen lezen. Mel is een fervent lesbische activiste die de tijd stil kan zetten. Macy werkt in een laboratorium en heeft telekinetische krachten. Samen moeten ze allerlei uitdagingen aangaan en duistere krachten zien te verslaan.

1. Pilot
  20. Abush
  21. Red Rain
  22. The Source Awakens
avatar van DonOswaldo
Geruchten hingen al even in de lucht, maar de reboot lijkt er nu echt aan te komen, met ook enige info erover: A 'Charmed' reboot/prequel officially in the works at the CW - hypable.com

Ben benieuwd.. Vond de oorspronkelijke serie prima, maar zat niet direct op een reboot te wachten. Dat de oorspronkelijke actrices openstaan voor een terugkeer is dan weer wel positief.