Mijn Series +

Charmed - Seizoen 3 (2021)

Alternatieve titel: Charmed Reboot

Drama / Fantasy

ontwikkeld door Constance M. Burge
met Madeleine Mantock, Melonie Diaz en Sarah Jeffery

Maggie en Mel zijn zusjes en wanneer hun moeder op tragische wijze komt te overlijden, leren de zusjes dat er nog een derde zus is: Macy. Al snel blijkt ook dat zij alle drie speciale krachten bezitten. Maggie, de jongste, is zeer atletisch en kan de gedachten van anderen lezen. Mel is een fervent lesbische activiste die de tijd stil kan zetten. Macy werkt in een laboratorium en heeft telekinetische krachten. Samen moeten ze allerlei uitdagingen aangaan en duistere krachten zien te verslaan.

1. An Inconvenient Truth
  19. Aflevering 19
  20. Aflevering 20
  21. Aflevering 21
  22. Aflevering 22
  • volgende aflevering: zondag 24 januari (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.