Mijn Series +

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Duitsland / Verenigde Staten
Avontuur / Familie
Miniserie, 253 minuten

ontwikkeld door Robert Halmi Sr. en Robert Halmi Jr.
met Wentworth Miller, Tyron Leitso en David Thewlis

Dinotopia vertelt het verhaal van twee ruziënde broers, Karl en David, die maar één ding gemeen hebben: ze vechten constant om de aandacht te krijgen van hun vader. Op weg naar een vakantiebestemming komt hun vliegtuig in een onverwachte storm terecht. Hierdoor stort het toestel neer op de kust van Dinotopia, een fantastisch verloren continent waar mensen en dinosaurussen vreedzaam samenleven. Anders dan de dinosaurussen uit ons prehistorische verleden kunnen ze in Dinotopia praten en werken met hun menselijke medebewoners. Het is een complexe, maar vreedzame wereld, die berust op ingeburgerde principes van wederzijds respect en samenwerking tussen de bewoners.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.