Mijn Series +

Midsomer Murders - Seizoen 20 (2018-2019)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Mystery

ontwikkeld door Anthony Horowitz
met Neil Dudgeon, Nick Hendrix en Fiona Dolman

Midsomer County lijkt een rustig en vredig graafschap in Engeland, maar niets is minder waar. Op regelmatige basis krijgen DCI Tom Barnaby en zijn assistenten gruwelijke moorden voorgeschoteld. Niets is wat het lijkt achter de façades van de o-zo-pittoreske cottages en landhuizen, de stiekeme schrijvers- en beleggingsclubjes of de sinistere zangkoren. Hoofden worden afgehakt, mensen worden gewurgd, verdronken of levend verbrand, doorboord met een dreigend voorwerp of bekogeld met hun allerliefste bezit. Er wordt gemoord uit liefde, haat, wraak en jaloezie, en de moordenaar deinst in veel gevallen voor niets terug.

1. The Ghost of Causton Abbey
  2. Death of Small Coppers
  3. Drawing Dead
  4. The Lions of Causton
  5. Till Death Do Us Part
  6. Send in the Clowns
avatar van DjFrankie
Blijft een genot om deze serie te volgen in de pittoreske omgeving van Midzomer. Een en al sfeer al 20 seizoenen lang.