Mijn Series +

Storage Wars: Miami - Seizoen 1 (2015)

Reality

ontwikkeld door Thom Beers, Robert Sharenow, Elaine Frontain Bryant en Philip D. Segal
met Bob Nichols, Kevin Pew en de stem van Thom Beers

Wanneer de huur van een bepaalde opslagruimte niet op tijd betaald wordt, mag de inhoud van deze locker middels een veiling verkocht worden. In Storage Wars: Miami worden een aantal mensen gevolgd die gedreven zijn in het opkopen van dergelijke lockers. Het doel van deze mensen is om uiteindelijk winst te maken door het doorverkopen van deze spullen. Het gaat er niet altijd even netjes aan toe tijdens de veilingen en de emoties kunnen hoog oplopen.

1. Bienvenido a Miami!
  2. Miami Wow Machine
  3. Big Booty Foes
  4. Don't Hate the Gator, Hate the Gate
  5. Dueces Wild
  6. To Hell and Backpack
  7. Interview with a Vampirologist
  8. O Brother Where Art My Money?
  9. There's No Place Like Foam
  10. Fit Lauderdale

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.