Mijn Series +

Extreme Couponing - Seizoen 1 (2011)

Reality

ontwikkeld door Matt Sharp

Een coupon is een papieren of digitaal bewijs dat men het recht geeft om iets te verkrijgen. Een coupon is hiermee een andere benaming voor waardebon. Jaarlijks wordt er in de Verenigde Staten voor meer dan zevenenvijftig miljard aan coupons weggegooid. Aan de andere kant heb je echter ook mensen die op bijna obsessieve wijze bezig zijn met het inzetten van coupons. Deze mensen zijn niet van plan af en toe van een aanbieding gebruik te maken; ze hebben er hun levenswerk van gemaakt om alles middels coupons te kopen om hiermee honderden dollars te besparen.

1. J'aime & Tiffany
  10. Kelly & Rebecca
  11. Joni & Angelique
  12. Scott & Jen
avatar van Robbie.T.
Dit is ook uitgezonden op TLC in Nederland. Mijn vriendin keek dit af en toe en gebruikte de afleveringen ook tijdens haar werk. Af en toe een losse aflevering van zien vond ik nog wel te doen ('te doen' als in 2,5*), maar voor een heel seizoen is dit gewoon niet interessant genoeg.