Mijn Series +

Extreme Couponing - Seizoen 2 (2011)

Reality

ontwikkeld door Matt Sharp

Een coupon is een papieren of digitaal bewijs dat men het recht geeft om iets te verkrijgen. Een coupon is hiermee een andere benaming voor waardebon. Jaarlijks wordt er in de Verenigde Staten voor meer dan zevenenvijftig miljard aan coupons weggegooid. Aan de andere kant heb je echter ook mensen die op bijna obsessieve wijze bezig zijn met het inzetten van coupons. Deze mensen zijn niet van plan af en toe van een aanbieding gebruik te maken; ze hebben er hun levenswerk van gemaakt om alles middels coupons te kopen om hiermee honderden dollars te besparen.

1. Judy & Faatima
  9. Heather & Bree
  10. Missy & Nicole
  11. KT & Erin
  12. Chris & Joni

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.