• 8.985.401 stemmen

Magic for Humans - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: Magic for Humans with Justin Willman

Ontwikkeld door: Justin Willman, Tim Heidecker, Dave Kneebone en Eric Wareheim

Met: Justin Willman

Datum van release: vrijdag 17 augustus 2018

Plot Magic for Humans

Komiek Justin Willman doet mensen op straat versteld staan en haalt ingewikkelde trucs uit met zijn grappige magie. Zo trekt hij onder andere spinnen uit telefoons en verandert hij papier in geld. Justin brengt zijn straatmagie met de nodige humor en zorgt er altijd voor dat hij getuigen bij zijn experimenten heeft. Zijn publiek staat dan ook versteld om wat hij hen weet te tonen.

Afleveringen Seizoen 1 (2018)

1. 1. Self-Control

17 augustus 2018 (25 minuten)

Justin onderzoekt het concept van zelfbeheersing aan de hand van marshmallows. Daarnaast bekijkt hij waarom je maar beter met de stroom mee kan gaan.

2. 2. Express Yourself

17 augustus 2018 (25 minuten)

Schooluniformen, kunst met latte en legosculpturen. Justin bekijkt de verrassende manieren waarop mensen zich uiten.

3. 3. Terrifying Tech

17 augustus 2018 (25 minuten)

Mens en machine gaan het gevecht aan wanneer Justin op magische wijze strijdt tegen een machine. Een ander onderwerp dat aan bod komt is virtual reality.

4. 4. Seeing Is Believing

17 augustus 2018 (25 minuten)

Justin probeert mensen ervan te overtuigen dat onzichtbaarheid en superkrachten echt zijn.

5. 5. Guilt Trip

17 augustus 2018 (25 minuten)

Justin spreekt met moeder over liegen als beroepskeuze. Daarnaast verbaast hij een aantal studenten die moeten nablijven en voert hij een experiment uit.

6. 6. Love

17 augustus 2018 (25 minuten)

Justin helpt een single man een date te krijgen. Ook doet hij een verrassingsaanzoek aan een vrouw die met zichzelf getrouwd is.

Het wachten is op Magic for Animals en Magic for Aliens.

Ik dacht: geef het eens een kans.... Nou, dat heb ik welgeteld 3 minuten volgehouden. Dit riekt vanaf seconde één al naar doorgestoken kaart. Het oogt allemaal erg in scène gezet en het (wat ik dus vermoed) acteerwerk is alles behalve overtuigend van het "nietsvermoedende publiek". Nee, hier ben ik héél snel klaar mee.

avatar van Daan258

Daan258

Uit pure verveling aangezet en het keek wel aardig weg.

Ja, natuurlijk zijn veel dingen doorgestoken kaart maar alsnog redelijk vermaakt. Vooral door de korte episodes.

Ik moet zeggen dat dit mij aanvankelijk niet zoveel aansprak, er zijn namelijk al zoveel TV-shows van deze aard. Maar die scene met de onzichtbare, toonde toch wel iets nieuws binnen dit genre. Als er meer van deze fratsen te zien zijn, wil ik het wel een checken.