Mijn Series +

Magic for Humans - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: Magic for Humans with Justin Willman

Reality / Komedie

ontwikkeld door Justin Willman, Tim Heidecker, Dave Kneebone en Eric Wareheim
met Justin Willman

Komiek Justin Willman doet mensen op straat versteld staan en haalt ingewikkelde trucs uit met zijn grappige magie. Zo trekt hij onder andere spinnen uit telefoons en verandert hij papier in geld. Justin brengt zijn straatmagie met de nodige humor en zorgt er altijd voor dat hij getuigen bij zijn experimenten heeft. Zijn publiek staat dan ook versteld om wat hij hen weet te tonen.

1. Self-Control
  2. Express Yourself
  3. Terrifying Tech
  4. Seeing Is Believing
  5. Guilt Trip
  6. Love
avatar van ZAP!
Het wachten is op Magic for Animals en Magic for Aliens.

avatar van Robbie.T.
Ik dacht: geef het eens een kans.... Nou, dat heb ik welgeteld 3 minuten volgehouden. Dit riekt vanaf seconde één al naar doorgestoken kaart. Het oogt allemaal erg in scène gezet en het (wat ik dus vermoed) acteerwerk is alles behalve overtuigend van het "nietsvermoedende publiek". Nee, hier ben ik héél snel klaar mee.

avatar van daan258
Uit pure verveling aangezet en het keek wel aardig weg.
Ja, natuurlijk zijn veel dingen doorgestoken kaart maar alsnog redelijk vermaakt. Vooral door de korte episodes.

avatar van Esteban
Ik moet zeggen dat dit mij aanvankelijk niet zoveel aansprak, er zijn namelijk al zoveel TV-shows van deze aard. Maar die scene met de onzichtbare, toonde toch wel iets nieuws binnen dit genre. Als er meer van deze fratsen te zien zijn, wil ik het wel een checken.