Mijn Series +

All About the Washingtons - Seizoen 1 (2018)

ontwikkeld door Jeremy Bronson
met Joseph Simmons, Justine Simmons en Kiana Ledé

Joey en Justine Washington zijn getrouwd en voeden samen hun kinderen op. Wanneer Joey besluit zich terug te trekken uit zijn carrière als hip-hop artiest, besluit Justine van de gelegenheid gebruik te maken door haar eigen carrière nieuw leven in te blazen. Ze vindt dat dit best moet kunnen aangezien Joey nu tijd zat heeft om zich te focussen op de opvoeding van de kinderen. Daarnaast kan Joey ook best meer in het huishouden gaan doen. Toch pakt niet alles helemaal uit zoals de Washingtons het zich hadden voorgesteld.

1. Sip Stop Hooray
  2. U Can't Crash This
  3. They Call Me Too Nice
  4. Yo! Bum Rush the Secret Show
  5. Please Hamper, Don't Hurt ‘Em
  6. Papa Said Log You out
  7. You Gots the Chills
  8. Follow the Leaker
  9. Pranksta's Paradise
  10. Snow Diggity

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.