Overig / Algemeen / R.I.P.

Saint
Ik heb Luke Perry na BH 90210 nooit meer op TV gezien. Ik las dat ie wel nog het 1 en ander gedaan had, maar niet overdreven veel leek het.

Bleek ook dat zijn rol in de bekende serie eerst een gastrol was, maar dat zijn figuur zo populair werd dat het een vaste rol werd.

Saint schreef:
Hij heeft nog heel wat gedaan, zie Imdb, maar daar lijken wel heel wat b-films e.d. tussen te zitten.

jarno1975 (moderator)
Jan Michael Vincent bekend als Stringfellow Hawke in Airwolf is op 74-jarige leeftijd overleden.

Jan Michael Vincent R.I.P.

stinissen schreef:
Jan Michael Vincent R.I.P.

Hawk is met de "Lady" naar de Hemel gevlogen. God hebbe zijn ziel.

jakkepoes
Yoji Harada van Miami Ink is op 46 jarige leeftijd plotseling overleden in Amsterdam R.I.P. Yoji.

Berichten verplaatst naar Overig > Algemeen > KPN

jakkepoes schreef:
Nog steeds niks bekend over de doodsoorzaak?

jakkepoes
HALVE TAMME.

Er zijn geen officiële mededelingen over gedaan maar hij had hartklachten volgens een bron van mij.

HALVE TAMME. (moderator)
Bedankt voor het delen jakkepoes.

avatar van renzoroy
Doris Day is overleden op 97 jarige leeftijd

avatar van ZAP!
Rip Torn overleden; 88 jaar geworden.

Erg genoten (o.a.) van zijn spel in 'Death Hits the Jackpot' uit Columbo - Seizoen 11 (1991-1992). Zat verder ook in bv. 'Men In Black'.

R.i.p. Rip.

avatar van brawljeff
ZAP! schreef:
Rip Torn overleden; 88 jaar geworden.

R.i.p. Rip.

Rip! Ken hem, helaas voor hem, voornamelijk door zijn rol in het legendarische Freddy Got Fingered.

avatar van ZAP!
brawljeff - idd, ken ik ook!

avatar van renzoroy
Dodgeball zat die ook in, als die coach. Daar was die ook geweldig. Idd ook Freddy got Fingered. Hij en Tom Green waren een geweldige match

R.i.p. Rutger.

Red Rum
Rust in vrede Rutger. Toch nog onverwacht zoals meestal.

R.i.p. Rutger.

avatar van ZAP!
Peter Fonda (79). R.i.p.. bron.

RIP Aron Eisenberg bekend door zijn rol als Nog in DS9

avatar van ZAP!
The Simpsons en Rick & Morty producer overleden op 55-jarige leeftijd. Eerlijk gezegd niet een naam die mij meteen bekend voorkomt, maar r.i.p..

Robert Forster (1941-2019).

Veel sites maken gretig gebruik van zijn kleine rol in Breaking Bad (zap!), maar stiekem is hij niet zo vreselijk bekend. Maar ik vind / vond hem wel een vreselijk goed acteur met een geweldige uitstraling.
Tips: Jackie Brown (1997) en Vigilante (1983).

R.i.p..

avatar van tommykonijn
R.I.P. Robert Forster.

Ik vond hem geweldig in het derde seizoen van Twin Peaks, waar hij de broer van Harry Truman vertolkte (een prominente rol). Heb hem inderdaad ook voorbij zien komen in kleine rollen in Breaking Bad en Mulholland Drive.

jarno1975 (moderator)
RIP Sam Bobrick. De schrijver en ontwikkelaar van Saved by the Bell , is op 87-jarige leeftijd overleden aan een hartaanval.

jarno1975 (moderator)
Marvelous Mrs. Maisel-acteur Brian Tarantina (60) overleden Marvelous Mrs. Maisel-acteur Brian Tarantina (60) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)

HALVE TAMME. (moderator)
Zangeres Marie Fredriksson van Roxette Overleden.

Voor mij de mooiste vrouw uit de 80s. Geen fijn nieuws? Tot op de dag van vandaag luister ik nog steeds naar Roxette. Echt fijne popmuziek.

Op 8 december 2019 overleed René Auberjonois op 79-jarige leeftijd aan longkanker.

RIP Odo van Deep Space Nine

Vandaag is de grootste kindervriend van Nederland overleden
Mijnheer Aart Staartjes, een icoon, legende,warme persoonlijkheid.

dank u wel voor de fijne jaren die u in mijn tv jeugd gebracht heeft.

Aart Staartjes (Meneer Aart) overleden - YouTube

R.I.P. Meneer Aart.