Overig / Algemeen / R.I.P.

avatar van brajoapau
brajoapau (crew)
R.I.P. Raymond Bossaerts; hij is vooral bekend van zijn rol als Ben in Kapitein Zeppos.

In Memoriam Raymond Bossaerts

avatar van brawljeff
James Lipton Dies.
De host van Inside the Actors Studio

avatar van tommykonijn
R.I.P. Jaap Stobbe.

De man die mij slapeloze nachten heeft bezorgd met zijn rol als Plaaggeest in de eerste Bassie en Adriaan reeks. Met zijn verschijning leek hij rechtstreeks uit een horrorfilm te komen, maar ergens keek ik misschien ook wel een beetje tegen hem op. De enige schurk die overal mee weg kwam en het duo telkens te slim af was.

Stobbe was ook bekend van de jeugdserie De Poppenkraam en zijn talloze bijrolletjes in Nederlandse films, zoals Amsterdamned en Grijpstra & De Gier. Daarnaast was hij de eerste acteur die de rol van barman Lowietje vertolkte in Baantjer.

avatar van arevee
R.I.P Johny, een dagschotel is al gedronken om je te eren.

R.I.P. Brian Dennehy