- Home
- Serieforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Orac_mm
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Jacqueline Pearce, de actrice die Servalan speelde in de geniale televisieserie Blake's 7, is vandaag overleden. Bedankt voor het geweldige personage dat je hebt neergezet, Jacqueline, en nog meer bedankt voor je aanwezigheid hier.
Shaky
-
- 3737 berichten
- 13260 stemmen
Burt Reynolds is overleden.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
vreselijke arrogante acteur. Nooit begrepen dat die ooit zo populair was. voor mij geen gemis.
stinissen (crew series)
-
- 23781 berichten
- 77509 stemmen
Toch wel leuke acteur met als hoogtepunt de film Deliverance (1972) - MovieMeter.nl en in de Smokey & the Bandit films ook de serie B.L. Stryker (TV Series 1989–1990) - Reference View - IMDb.
ZAP!
-
- 5563 berichten
- 3684 stemmen
Sjoukje 'Dokter Lydie van der Ploeg' (Zeg 'ns Aaa) Hooymaayer overleden. R.i.p..
stinissen (crew series)
-
- 23781 berichten
- 77509 stemmen
Sjoukje 'Dokter Lydie van der Ploeg' (Zeg 'ns Aaa) Hooymaayer overleden. R.i.p..
R.i.p.. Sjoukje Hooymaayer
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
hilversum3_mm
-
- 224 berichten
- 23 stemmen
[quote]stinissen schreef:
[quote]ZAP! schreef:
Sjoukje 'Dokter Lydie van der Ploeg' (Zeg 'ns Aaa) Hooymaayer overleden.
R.i.p.. Sjoukje Hooymaaye
Goh, Ik lees nu pas dat ze naar de andere zijde is gegaan? Was haar overlijden op het nieuws dan?
ZAP!
-
- 5563 berichten
- 3684 stemmen
Ja hoor, op het journaal, etc..
En r.i.p. John Cunliffe.
Shaky
-
- 3737 berichten
- 13260 stemmen
Scott Wilson (o.a. Hershel in The Walking Dead en Abel in The OA) is overleden.
brawljeff
-
- 2775 berichten
- 3351 stemmen
Die komt hard aan. Was één van mijn favoriete personages. Spoiler voor TWD: hij zit nog wel in het nieuwe seizoen, ook al is zijn personage er al een tijd niet meer.
ZZ TOP
-
- 511 berichten
- 2267 stemmen
Was ook één van mijn favoriete personages in TWD.
R.I.P. Scott Wilson
Shaky
-
- 3737 berichten
- 13260 stemmen
Stan Lee is overleden...
https://www.ad.nl/show/spider-man-bedenker-stan-lee-overleden~ac7b5a90/
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Dave Mantel op 37-jarige leeftijd overleden. Speelde o.a. Menno Kuiper in GTST.
https://www.bndestem.nl/show/voormalig-gtst-acteur-dave-mantel-37-plotseling-overleden~a5bfce4a/
ZAP!
-
- 5563 berichten
- 3684 stemmen
De bedenker van Spongebob Squarepants is niet meer... 57 jaar oud, leed aan ALS.
Stephen Hillenburg Dead: SpongeBob Squarepants’ Creator Was 57 – Variety
R.i.p..
Poeha
-
- 184 berichten
- 230 stemmen
Toch wel leuke acteur... ook de serie B.L. Stryker (TV Series 1989–1990) - Reference View - IMDb.
stinissen (crew series)
-
- 23781 berichten
- 77509 stemmen
R.I.P. Windsor Davies O moeder wat is het heet....
Poeha
-
- 184 berichten
- 230 stemmen
R.I.P. Clive Swift..."Richard" uit Keeping Up Appearances/Schone Schijn, als de man van Hyacinth.
82 jaar geworden.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1828 stemmen
Die man zijn rol in Keeping Up Appearances is legendarisch. 
stinissen (crew series)
-
- 23781 berichten
- 77509 stemmen
R.I.P. Clive Swift
brajoapau
-
- 806 berichten
- 225 stemmen
R.I.P. Bob Van Der Veken; zijn bekendste rol is die van directeur Paul Thienpondt uit De Collega’s.
ZAP!
-
- 5563 berichten
- 3684 stemmen
Mona uit Who's the Boss? is niet meer. (teletekst / IMDb).
R.i.p..
R.I.P. Clive Swift..."Richard" uit Keeping Up Appearances/Schone Schijn, als de man van Hyacinth.
82 jaar geworden.
renzoroy_mm
-
- 1314 berichten
- 979 stemmen
R.I.P. Luke Perry
Beverly Hills 90210-acteur Luke Perry (52) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ook Keith Flint (vocalist van The Prodigy) is vandaag overleden...

Poeha
-
- 184 berichten
- 230 stemmen
Wat heb ik daar veel naar gekeken, zeg. RIP
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1828 stemmen
Ik was als kind helemaal team Brandon, maar Luke Perry z'n rol als Dylan in Beverly Hills 90210 kan ik mij nog héél goed voor de geest halen. Verder ken ik hem helaas enkel van enkele kleine bijrollen in minder kwalitatieve producties. RIP.
Toen ik Keith Flint als prille tiener op TV zag, had ik zowaar schrik van de man. In 2013 live gezien in Arras en bij deze moet ik bekennen dat hij nog steeds een heel klein beetje dat effect had op mij. Die nieuwste plaat is overigens niet verkeerd. Teren op oude successen, dat wel, maar op de best mogelijke manier. RIP.
jakkepoes_mm
-
- 467 berichten
- 0 stemmen
R.I.P. Luke Perry, Mark Hollis, Keith Flint.
tommykonijn
-
- 5206 berichten
- 2407 stemmen
R.I.P. Luke Perry. Ik kende hem vooral van zijn hoofdrol in deze videoclip, die ik vrij vaak na uitkomst gezien heb. Dit heeft hij volgens de Facebook-pagina van de band (The Killers) volledig vrijwillig gedaan, aangezien alle opbrengsten naar Product Red gingen.
ZAP!
-
- 5563 berichten
- 3684 stemmen
Ach
Wat heb ik daar veel naar gekeken, zeg. RIP
