• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.163 gebruikers
  • 9.382.042 stemmen

Toevoegverzoeken

zoeken in:

hilversum3_mm

• 224 berichten
  • 23 stemmen

Ach ik doe mn best.

Trouwens is er al iemand geweest die deze serie heeft ingediend? Oppassen!!! (TV Series 1991–2003) - IMDb

zo niet dan dit mijn eerste toevoeg verzoek.

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

brin2352 Ik zou "Oppassen!!!" met alle plezier toe willen voegen, maar ik kan nergens de plots van de afleveringen vinden. Mocht jij (of iemand anders) die ergens kunnen vinden hoor ik dat graag

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

hilversum3_mm schreef:

aah Capito, excuso io non parla italiano.

Met google translate kom je een eind.

hilversum3_mm

• 224 berichten
  • 23 stemmen

Heino schreef:

brin2352 Ik zou "Oppassen!!!" met alle plezier toe willen voegen, maar ik kan nergens de plots van de afleveringen vinden. Mocht jij (of iemand anders) die ergens kunnen vinden hoor ik dat graag

Je hebt gelijk Heino ik kon ook niks vinden.

Dat brengt gelijk het grootste nadeel van deze site naar voren, namelijk het feit dat bij elke aflevering van een serie een plot omschrijving moet staan.

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

hilversum3_mm schreef:

(quote)

Dat brengt gelijk het grootste nadeel van deze site naar voren, namelijk het feit dat bij elke aflevering van een serie een plot omschrijving moet staan.

Yep, maar dat is een discussie die al lange tijd loopt. Maar de crew blijft van mening dat dat iets is waar iedereen op zit te wachten. Ik zelf vind dat ook erg onnodig en ik voeg daarom ook niks meer toe en dan is het afwachten tot iemand anders dat dan ooit gaat doen. Die discussie is ergens op het forum nog wel terug te lezen, mocht je interesse hebben.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13064 stemmen

Mza zegt:

Madiba

Deze heb ik in het recente verleden toegevoegd (toen ik er even tussenuit was als crewlid), maar deze werd afgekeurd; bestaat slechts uit 3 afleveringen volgens meerdere primaire bronnen. Helaas (nog) niet toevoegbaar op dit moment.

hilversum3_mm

• 224 berichten
  • 23 stemmen

renzoroy_mm schreef:

(quote)

Yep, maar dat is een discussie die al lange tijd loopt. Maar de crew blijft van mening dat dat iets is waar iedereen op zit te wachten. Ik zelf vind dat ook erg onnodig en ik voeg daarom ook niks meer toe en dan is het afwachten tot iemand anders dat dan ooit gaat doen. Die discussie is ergens op het forum nog wel terug te lezen, mocht je interesse hebben.

Dan zou ik er zelf voor kiezen om waar nodig de plotomschrijving per seizoen aan te passen waar nodig.

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

Place to Call Home, A seizoen 3 en 4

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Bad Banks (TV Mini-Series 2018– ) - IMDb

Begint vanavond op NPO1, met Barry Atsma. Het lijkt erop dat ik hier niet onderuit kom.

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

ZAP! schreef:

Bad Banks (TV Mini-Series 2018– ) - IMDb

Begint vanavond op NPO1, met Barry Atsma. Het lijkt erop dat ik hier niet onderuit kom.

De serie is alweer verneukt door de uit oorsprong Duitse serie na te synchroniseren naar het Nederlands wie in Godsnaam verzint zoiets...?

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

stinissen schreef:

De serie is alweer verneukt door de uit oorsprong Duitse serie na te synchroniseren naar het Nederlands wie in Godsnaam verzint zoiets...?

Heeft zelfs het journaal gehaald, want ik geloof dat het de 1e 'volwassenen'serie in Nl. is waarbij dit gebeurt - schijnt met geld te maken te hebben... al heeft de NPO er zelf niet op gereageerd. Heb het ook gezien - vreselijk (op zichzelf ook al geen fijne serie, maar ik vind geloof ik niets goed met BA), ik hoop dat het 1 keer maar nooit weer is!

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

JorisTVmeter schreef:

(quote)

Ingediend.

Dank u

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

We hadden al een overzicht van ontbrekende Netflix series

https://www.tvmeter.nl/netflix/missing

deze is er nu ook voor Amazon Prime

https://www.tvmeter.nl/amazon/missing

voor beide pagina's geldt dat je (meestal) op een toevoegingenpagina uitkomt met vooringevulde Nederlandstalige plotomschrijvingen, waardoor het toevoegen een klein klusje zou moeten zijn

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

Place to Call Home, A seizoen 3 en 4 s.v.p. en hier nog wat inspiratie voor de toevoegers van deze mooie site.

Series - Google Таблиці - docs.google.com

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

Ku'damm 56 (2016) nu op Netflix

Alternatieve titel: Berlin 56 Ku'damm 56 (2016) - MovieMeter.nl en seizoen 2 Ku'damm 59 (TV Mini-Series 2018– ) - Reference View - IMDb

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Prime Suspect - Wikipedia (1991 – 2006)

Prime Suspect is a British police procedural television drama series. It stars Helen Mirren as Jane Tennison, one of the first female Detective Chief Inspectors in Greater London's Metropolitan Police Service, as she rises to rank of Detective Superintendent while confronting the institutionalised sexism that exists within her job.

goldendream

• 225 berichten
  • 59 stemmen

In De Site > Algemeen > Ontbrekende series op tvmeter:

Series die volgens mij ontbreken:

- TJ Hooker (met de mooie Heather Locklear)

- The Fall Guy (maar is absoluut geen gemis, met de irritante Heather Thomas)

- Christy (met de schattige Kellie Martin)

- The Colbys (in navolging van Dynasty)

- Secret Army (waarop het parodiërende Allo Allo gebaseerd was)

stinissen (crew series)

• 23466 berichten
  • 76972 stemmen

Place to Call Home, A seizoen 4

Series - Google Таблиці - docs.google.com

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.