menu

Filmdragers en apparatuur / Apparatuur / 3D tv

zoeken in:
Zinema (crew)
@ Daan 258: je moet spelen met je instellingen (PS3 en mediaserverprogje) en dan heb je net zulk goed beeld. Googelen naar instellingen PS3 mediaserver en logisch nadenken bij het interne menu van je PS3.
W.b.t. die 33 en 39gb houdt je PC waarschijnlijk een buffer aan van 6gb (opdat hij niet crasht). Je hoeft geen filmbestanden op je interne PS3 harde schijf te zetten. Is bedoeld voor games die je via de PS3 site op je schijf zet en memory, hij kan haast niets lezen. Daarnaast is dit ook volstrekt onnodig dus. Fat 32 zorgt er ook nog eens voor dat wanneer hij wel ineens zelf iets mocht kunnen lezen (door een nieuwe update, maar dat gaat niet gebeuren) dat hij geen grotere bestanden dan 4gb kan lezen (fat32 indeling immers). Als je filmcontent wilt afspelen, streamen dus.
3D films kun je alleen afspelen (in Full HD) als je een 3D film op BD koopt en deze afspeelt via de sleuf.
@ Jimmiie: dat is ook een prima optie (middels hdmi). Via usb krijg je waarschijnlijk een 'slave / master' gevecht. Een harde schijf kun je wel via usb aan moderne TV's hangen. Deze TV's hebben namelijk standaard een mediaplayer aan boord. Zit wel erg veel verschil tussen overigens. De ene TV speelt amper iets, en de ander..

Ik word helemaal gek door het streame enzo want het gaat allemaal veel te langzaam en te veel moeite.
dus ik ben gewoon van plan om een mediaplayer te kopen die 3d afspeelt want dat gaat allemaal veel beter en het is niet zo'n gedoe.
Ik heb nu al een mediaplayer maar dat is een aansluiting met 1.3 en weet soieso niet of die wel 3d kan afspelen.
mijn vraag is dan welke mediaplayer redelijk goed is en 3d afspeelt en niet al te duur is?
en stel ik heb een mediaplayer die 3d afspeelt werkt het dan gewoon hetzelfde als gewone films de film op de mediaplayer zetten en je kan 3d kijken????

om erachter te komen of je huidige mediaplayer met 1.3 3d kan afspelen zul je het toch eerst moeten proberen.
alleen sinds dat ik een 3Dtv en een ps3 heb maak ik geen gebruik van een aparte mediaplayer, omdat er natuurlijk in beide een mediaplayer zit ingebouwd, dus daarmee kan ik je niet helpen.
de enige tips die ik kan geven is dat je dan het beste gebruik kan maken van google en tweakers (voor eventuele prijzen en reviews)

Nog weer even een vraagje over ps3mediaserver: als ik hem wil gebruiken staat er op mijn ps3 1 mediaserver gevonden maar bij het programma blijft er heel de tijd staan dat die geen ps3 heeft gevonden.
HELP.

IcU
Ik neem aan dat als ik een 3d Blu-Ray uit de UK haal ik geen problemen heb met afspelen in NL? Geen rare fratsen dan?

Zelfde regio, dus nee.

Ik heb mijn TV, die ook 3D 'kan', al best een poosje, maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.

De brillen zitten nog in de verpakking en de enige 3D DVD die ik heb zit nog in seal

kappeuter (crew)

Ik heb ook niets met 3D. Ik ben blij dat het bij een hype gebleven is.
Voor bioscoopfilms blijft er wellicht nog wel een markt voor.

starbright boy (moderator)
Ik heb hetzelfde. Mijn TV kan het ook, maar ik gebruik het nooit.

Mochizuki Rokuro schreef:
Ik heb mijn TV, die ook 3D 'kan', al best een poosje, maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.

De brillen zitten nog in de verpakking en de enige 3D DVD die ik heb zit nog in seal

Ik zag een 3D BR bij de bibliotheek liggen, Guardians of the Galaxy, dus de uitgelezen mogelijkheid om 3D op mijn TV te testen. Moet zeggen dat het goed bevallen is, zag er eigenlijk beter uit dan in de bios

Gast
geplaatst: vandaag om 07:28 uur

geplaatst: vandaag om 07:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.