menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: Aantal moeilijk te krijgen dvd's

zoeken in:
ik zoek de volgende dvd's:

Ichi (2008)

Blood: The Last Vampire (2009) (let op: dus niet de manga!)

Shisenjiyou no Aria (1992) ... (AKA The Bedroom)

Haute Tension (2003)

Frontière(s) (2007)

C'est Arrivé près de chez V...

Pink Flamingos (1972)

Meatball Machine (2005)

Bijitâ Q (2001) (AKA Visitor Q)

Pacte des Loups, Le (2001)

Hak Yae (2006) (AKA Black Night)

Funny Games U.S. (2007)

August Underground (2001)

August Underground's Mordum...

August Underground's Penanc...

À l'Intérieur (2007)

Baby Blood (1990)

Lady Blood (2008)

Edogawa Ranpo Taizen: Kyofu... (AKA Horrors of a Deformed Man)

Fascination (1979)

overigens zoek ik ook de Guinea Pig serie en de Men Behind The Sun reeks

graag kopen, maar ruilen kan ook, moet je wel even zeggen wat je zoekt, grote kans dat ik het heb.

tips waar ik een of meerdere van deze films kan vinden zijn ook altijd welkom.

Visitor Q is in Engeland te krijgen, Deformed Man in de US.... etc

Gewoon even zoeken op internet....

Fascination (1979) is een paar maanden geleden in nederland uitgekomen, gewoon via bol of frs te krijgen.

Oftewel: ga zelf eerst eens op zoek.

The Bedroom vind je hier. Daar vind je ook nog een paar andere die je zoekt.

Ik heb Haute Tension (2003) via amazon.com gekocht.

Ramon K schreef:
Oftewel: ga zelf eerst eens op zoek.

ik heb wel degelijk zelf gezocht, en de meeste inderdaad ook op die manier gevonden. alleen dan is het feit dat ik geen creditcard het eerste waar ik tegen aanloop. daarbij komt dat het vaak regio 1 dvd's betreft en me dvd-speler niet regiovrij is.

iniedergeval bedankt voor de tip van fascination die zal ik dan maar eens gaan bestellen

Pacte des Loups, Le (2001) kun je met enige regelmaati vinden in de winkel onder de naam: Brotherhood of the Wolf.
Is Blood: the Last Vampire überhaupt al uit op DVD?
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van afwachten, aangezien dit jaar ook het release jaar is.

DonOswaldo schreef:
(quote)

ik heb wel degelijk zelf gezocht, en de meeste inderdaad ook op die manier gevonden. alleen dan is het feit dat ik geen creditcard het eerste waar ik tegen aanloop. daarbij komt dat het vaak regio 1 dvd's betreft en me dvd-speler niet regiovrij is.

iniedergeval bedankt voor de tip van fascination die zal ik dan maar eens gaan bestellen

Dan wordt het inderdaad moeilijk.

C'est Arrivé près de chez V...

Brotherhood Of The Wolf

Funny Games U.S.

Haneke-box met o.a. Funny Games U.S.

Lijkt me een betere aankoop indien je interesse hebt in de rest van zijn œuvre. Heb je meteen ook het origineel & 4 andere films. Echter nog steeds (te) duur, aangezien ik enkele maanden geleden dezelfde Twin Pics/Cinéart-box bij MediaMarkt (België) aan ongeveer de helft van deze prijs kocht.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:35 uur

geplaatst: vandaag om 04:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.