MENU

August Underground's Mordum (2003)

1,60

Horror

geregisseerd door Fred Vogel, Jerami Cruise, Killjoy, Mike Schneider en Cristie Whiles
met Jerami Cruise, Christie Whiles en Killjoy

Mordum is het verhaal van drie (later vier) seriemoordenaars die hun martelingen filmen. Deze filmmakers stellen een onderwerp aan de kaak, terwijl ze tegelijkertijd hun zieke geest blootgeven. Een kijkje in het dagelijkse leven van gestoorde moordenaars.

avatar van Halcyon

geplaatst op 20 november 2011, 19:15 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Pazi sta radis schreef:
Halcyon schreef:

ik hoor hier mensen zeggen ranzig ik zat te eten terwijl ik dat keek en alsnog werd ik niet misselijk hhaha was nog wel in de ochtend om 10 uur .ik vind het goedkope shit dit is niet echt mensjes dit is fucking Fake , ik heb zelf erger gezien maarja ik heb sterke maag ik kan der makelijk tegen kijk ook a serbian movie dat is me favo film dit is niks saai neppe shit , ik hou zelf van zieke shit . maar dit was te nep . teminste ik vind weldat ze het goed gemaakt hebben omdat het echt leek
Dat wil ik best geloven allemaal, maar waarom moet je mij daarvoor quoten?

geplaatst op 13 december 2011, 17:43 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
De film was zo waardeloos opgenomen en de beeldkwaliteit was ook nog eens zeer slecht dat deze film eigenlijk al direct in de categorie van kansloos valt. Er zitten best veel gruwelijke momenten in (zoals die gast die zijn piemel afknipt en de emo vrouw die hem dan in de mond neemt) maar omdat het allemaal zo slecht is opgenomen heeft het weinig impact. Ik heb nu alle drie de delen van August Underground gezien en alleen het laatste deel was best aardig, dit was verreweg het slechtste deel.

avatar van Aapje81

geplaatst op 13 december 2011, 22:07 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Theunissen schreef:

Hoe krijg je het klaar om deze triologie en die triologie van Lucifer Valentine achterelkaar te kijken.
. Ik vind het knap dat je er het geduld en de sterke maag voor hebt..

Reinbo
geplaatst op 13 december 2011, 22:13 uur, permalink
Theunissen gaat door zijn bloed, kots en pornoperiode.

What's next?

geplaatst op 13 december 2011, 22:37 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Als ik eenmaal aan iets begin wil ik het meestal allemaal snel achterelkaar zien. Ik geef toe dat ik best een sterke maag heb (tijden het kijken van de Valentine films heb ik zelfs zitten te eten) en best al veel grove, ranzige en pornografische dingen gezien heb (ik heb waarschijnlijk ook een bedorven geest). Het enige waar ik niet tegen kan is het kwetsen van dieren door mensen, dat sla ik dan ook meestal over. Zelfs met de beelden van de levende witte muis die gevoerd werd aan een krokodil in het 3e deel had ik moeite mee en vond ik zielig.

Ik moet wel zeggen dat ik bij deze trilogie regelmatig heb zitten vooruit te spoelen (vooral bij het 1e en het 2e deel) want er zitten behoorlijk wat saaie stukken in (neem bijvoorbeeld de opening van deze film).

avatar van umbra
geplaatst op 26 juni 2013, 21:06 uur, permalink
heb ik wel van genoten
beter als den eerste :Y ook net Guinea pig flowers of flesh & blood gezien, en voorbije dagen nog lekker spul zoals tetsuo, girl next door, haute tension, dans ma peau, seul contre tous, in a glass cage, man behind the sun,...dus past wel in het rijtje
hop naar de volgende ...

avatar van ziggy06

geplaatst op 11 september 2013, 14:02 uur, permalink
Ongetwijfeld blijft dit één van de meest lugubere films die ik ooit ga zien...hoe ziek en discutabel de film ook is. Je verwacht gore en je krijgt gore van het hoogste niveau. Oogt zeer realistisch mede dankzij de matige filmkwaliteit.

geplaatst op 14 juni 2014, 22:43 uur, permalink
troep

van wat ik erover gehoord had verwachtte ik een legendarisch schokkende film. film is #1 in zoveel lijsten horror films het is niet normaal hoe zogenaamd "controversieel" deze troep is