- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Nederlandse films voor internationaal publiek
Nederlandse films voor internationaal publiek
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Wouter, dat zijn allemaal aardige films, maar hoe zou ik hier aan die films moeten komen? Wilde Mossels, Drift, Nachtrit, Zus en Zo kan ik onmogelijk vinden met Engelse ondertiteling..
En waarom neem je de Aanslag niet ipv Zwartboek.... Anders 2 oorlogsfilms van Verhoeven en daarbij is De Aanslag een alleraardigste film.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Wouter, dat zijn allemaal aardige films, maar hoe zou ik hier aan die films moeten komen? Wilde Mossels, Drift, Nachtrit, Zus en Zo kan ik onmogelijk vinden met Engelse ondertiteling..
Zus en Zo heeft hier in de VS in de bios gespeeld en is op DVD uitgebracht door Wellspring. Het staat op Netflix en amazon, o.a.
Voor de andere films: Ik neem aan dat ze op internationale festivals hebben gespeeld, dus er zullen prints of screener DVDs zijn die je misschien via de distributeurs kan aanvragen.
Hoe ben je aan Zwartboek gekomen? Die is pas in Maart of April in de bios te zien.
cornelis
-
- 4743 berichten
- 672 stemmen
Hoe ben je aan Zwartboek gekomen?
Ik heb een vermoeden, en als dat klopt, zou ik niet overgaan tot openbare vertoning.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoe ben je aan Zwartboek gekomen? Die is pas in Maart of April in de bios te zien.
6 April..
Wouter
-
- 18689 berichten
- 3036 stemmen
Ik heb een vermoeden, en als dat klopt, zou ik niet overgaan tot openbare vertoning.
Sowieso niet. De film komt binnenkort in de bios. Daar zou echt schriftelijke toestemming voor moeten komen. Bij de andere films officieel ook, maar zie ik minder problemen.
Wouter
-
- 18689 berichten
- 3036 stemmen
Holland film is een hele goede optie. Zus & Zo is idd op dvd in de States en de andere films in NL en de meesten met Engelse onderiteling. Producenten mailen kan ook nog.
Holland Film is de beste optie.
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Moet het per se een speelfilm zijn? De documentaire Crazy voldoet aan al je eisen. De parallel naar Amerika is met gemak te leggen.
Super! Crazy ipv Zwartboek..
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Ik heb contact opgenomen met Holland Film en om advies gevraagd. Hoop dat ze via de producenten o.a. Zus en Zo kunnen opsturen..
Wouter
-
- 18689 berichten
- 3036 stemmen
Tweedehands voor twee euro nog wat bij Amazon....
Mezelf
-
- 288 berichten
- 204 stemmen
Ik ben op dit moment helemaal into de nederlandse films.
Zo heb ik vorige week Terug naar de kust gezien.
Die week daarvoor Lover of Loser
Vanavond naar De storm.
Verder wil ik nog heel graag naar Er komt een vrouw bij de dokter en natuurlijk De hel van '63
Zou zeggen dat de Nederlandse film een top tijd beleefd op dit moment.