• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.928 stemmen

Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))

zoeken in:

Glenn36

• 31 berichten
  • 1 stemmen

miss-liss schreef:

In Film > Algemeen > Films met kinderen:

Ik vroeg me af of iemand nog een paar leuke films weet waar kinderen een rol in spelen? Beetje in de richting van:

Just Go With It

Little Miss Sunshine

Life As We Know It

Bedankt alvast!

i could never be your woman,

ik vond life as we know it echt goed dus deze zal je ook wel leuk vinden denk ik

Glenn36

• 31 berichten
  • 1 stemmen

Ik zoek een film als: Disturbia

Een thriller/horror met een beetje liefde erin.

Maar dan niet echt horror zoals ook niet in disturbia, er zitten maar een paar enge stukken in. En een film waarin dan ook een soort van gefilmd word. zoals bij paranormal activity en dus bij disturbia. Maar zoals al gezegd geen echte horror.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Cloverfield, The Blair Witcht Project, [Rec] (en [Rec2]) zijn films die met een handcamera gemaakt zijn (of lijken te zijn) maar de laatste twee zijn wel horror films.

speedy007

• 110 berichten
  • 40 stemmen

Beste mensen,

Ik ben deze keer geinspireerd door de films Undisputed. Ik vroeg me af of een van jullie een aantal films kent, waar de vechtscene's net zo mooi in beeld zijn gebracht. En waar dan ook de spanning word opgebouwt.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

- Warrior

- Bloodsport

- Kickboxer

- Blood and Bone

- Never Back Down

sinterklaas

• 11819 berichten
  • 3319 stemmen

Ali

Raging Bull

Rocky

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Fighter

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben -weer eens- door mijn 'spannende, enge, intrigerende' films heen. Horrorfilms die je de stuipen op het lijf jagen, of die juist zo spannend zijn dat je het liefst direct wil weten hoe de vork in de steel zit. Serialkillers, slashers, een vleugje misdaad, Franse horrors... Ik kan niks meer vinden omdat ik ook al veel gezien heb. Weten jullie nog enkele recentere titels? Mag ook wat ouder zijn, maar films uit 1970/1980 zoek ik momenteel niet. Heb zelf ook al gezocht op internet maar daar vind ik telkens dezelfde titels, net als ik het engste film topic hier.

Bedankt alvast!

Edit: Ik ga nu Sombre kijken, die had ik wel nog ontdekt. Hopelijk stelt het niet teleur.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Sombre...really ? Damn dit word een lage.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Oh gosh, zo slecht? Ik had er nog wel echt zin in, dacht lekker een avondje te griezelen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nee, is echt briljant. Maar eigenlijk totaal niet wat jij nu zoekt Sowieso geen horror maar gewoon een heel naar, zwart drama. Enorm experimenteel ook.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Tonypulp schreef:

Nee, is echt briljant. Maar eigenlijk totaal niet wat jij nu zoekt Sowieso geen horror maar gewoon een heel naar, zwart drama. Enorm experimenteel ook.

Oh, dan heb ik me verkeerd laten informeren, the bastard! Nouja ik ben flink grieperig dus weet niet of zo'n film dan wel handig is.

Verder zoeken, ga de Wikipedia lijstjes maar eens doorspitten.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Als je er geduld voor kunt opbrengen moet je sowieso The Innkeepers (2011) eens kijken. Edit: en je hebt The House of the Devil (2009) ook nog niet gezien... spannender worden ze niet Héérlijk.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Die tweede heb ik ooit wel gehad en ben ik kwijtgeraakt, of kon ik niet vinden een paar maanden geleden. Die eerste leek me niks, maar als jij hem de moeite waard vond geef ik 'm een kans.

Red State (2011) Deze leek me ook wel enigszins geinig.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Genre drama, maar misschien is Dans Ma Peau (2002) toch wat. Weet wel waar je aan begint, gezien de reacties aldaar.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Oeh! Die wil ik zien. En (beetje stom misschien ) mijn moeder vraagt heel vaak voor 'dit' soort absurde films, dus als ik hem gezien heb kan ik hem doorgeven aan haar, is zij ook weer blij. Thanks Meneer Bungel!

Fortune

• 4319 berichten
  • 2777 stemmen

Red State is behoorlijk vermakelijk maar niet echt spannend of eng.

The Innkeepers is een van de saaiste horror films die ik ooit gezien heb.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ben benieuwd! Heb er nu een paar binnen, alleen Dans Ma Peau en Pop Skull kan ik niet vinden, hebben ze die ook in de videotheek? Meteen kopen doe ik niet graag.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Nog 2 tips voor Eline:

La Horde (2009)

Pon (2002)

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Dans Ma Peau heb ik indertijd bij Play.com (met Eng. subs uiteraard) besteld.

-edit- misschien kan je de kosten delen met je ma.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

En misschien is Dans Ton Sommeil (2010) ook iets? Frans, thriller...

Ik wilde je Amer (2009) ook nog tippen, maar dat is al slecht uitgepakt, zie ik...

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Bestaan er eigenlijk (bekende) Noord-Koreaanse films? Ik zie het land niet bij de zoekoptie in 'toplijsten' staan, en gezien de achtergrond van het land lijkt het antwoord wat voorspelbaar.

Misschien is er toch iemand die wat meer info weet over eventuele film producties uit dat land. Er zal vast wel ergens een VHS-je bestaan met 380 minuten speelduur over kim jung il toch?

En dan natuurlijk materiaal met niets dan lof over dit lieverdje

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

ben op zoek naar thriller achtige films met een spannend sfeertje.

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

SnakeDoc schreef:

Bestaan er eigenlijk (bekende) Noord-Koreaanse films? Ik zie het land niet bij de zoekoptie in 'toplijsten' staan, en gezien de achtergrond van het land lijkt het antwoord wat voorspelbaar.

Misschien is er toch iemand die wat meer info weet over eventuele film producties uit dat land. Er zal vast wel ergens een VHS-je bestaan met 380 minuten speelduur over kim jung il toch?

En dan natuurlijk materiaal met niets dan lof over dit lieverdje

Kim jong Il had volgens geruchten ooit eens een zuid-koreaanse regisseur ontvoerd en hem gedwongen een remake van godzilla te maken. Die film is niet om naar huis te schrijven. Voor de rest weet ik het niet.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Haha, briljant verhaal!

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Hier staat meer info over film in Korea:

Film in North Korea

Veel films zijn dat natuurlijk niet, tot zover er al informatie uit dat land beschikbaar is. Sommige boeken van Kim Jung Il zijn wel verfilmd. Maar dat zijn geen Hollywoodfilms natuurlijk.

Daan258

• 3688 berichten
  • 2489 stemmen

Weet iemand nog films met een beetje hetzelfde soort verhaal als White noise 2?

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

White Noise 1?

Volgens mij is Premonition ook zoiets.

Of misschien The Eye.

Daan258

• 3688 berichten
  • 2489 stemmen

Ja, white noise 1 moet ik zoiezo nog kijken

Premonition lijkt me idd ook wel vet.

en The Eye heb ik al is gezien,maar ga ik zeker binnekort nog is bekijken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.