menu

Film / Algemeen / Filmposters (algemeen topic)

zoeken in:
Aah, interessant. Had ik nooit gedacht zoiets. Bedankt voor de informatie cornelis!

Ja , interessant om te lezen , ik vroeg het me ook al af , zat zelfs aan het begin van de film met de verkeerde namen bij karakters in me hoofd.

Ik vroeg mij af of er hier meerder "poster fans" zijn. Ik ben gek op een kamer vol met posters. Heb nu de volgende hangen :

-Evil Dead
-Blue Velvet
-2001 A Space Odyssey
-Texas Chainsaw Massacre (1974)
-Hellraiser
-Laurel & Hardy
-Taxi Driver
-La Dolce Vita
-Accattone

Dat zijn er veel! Over hoeveel kamers heb je dat verspreidt?

Ik had er altijd eentje van Pulp Fiction (die ene die iedereen altijd heeft hangen) in m'n woonkamer en 1 in m'n slaapkamer. Nu heb ik alleen die in m'n slaapkamer nog, met wisselende bezetting. Eerst Pearl Harbor (tja...), Moulin Rouge, Garden State en nu Walk the Line.

Ik heb op dit moment C'era Una Volta Il West en Schichinin no Samurai hangen. Ik zoek nog steeds naar Sátántangó en Idi i Smotri maar dat is nagenoeg onmogelijk (zonder creditcard in elk geval) .

Reinbo
Vroeger had ik Escape from New York en First Blood hangen. + nog honderden kleine posters van films die nog gemaakt moesten worden die ik uit allerlei vakbladen scheurde.

Nu heb ik Trainspotting en 2001 op kantoor hangen.

Vroeger wel, nu niet meer.
Heb er nu nog maar eentje hangen, in m'n woonkamer: Zombi 2

Sin City, die van Jessica Alba als 'Cowgirl'...
En Pulp Fiction; Vincent Vega en Jules Wingfield!

Ik had mn huis altijd echt helemaal vol hangen met punkposters, van optredens etc. Die zijn bijna allemaal verdwenen intussen. (Iron Maiden blijft natuurlijk hehe).Wel heb ik Sin City ingelijst hangen en heb ik er in de gang ééntje van Clockwork Orange. En de originele van Pulp Fiction moet ik ook nog eens hebben, maar die kan ik momenteel even niet vinden.

ROOSKY schreef:
Dat zijn er veel! Over hoeveel kamers heb je dat verspreidt?

Haha je ziet ook bijna geen muur meer bij mij in mn kamer. Wil zo veel mogelijk door film omringd zijn. Als ik eigen huis heb zal het wel wat verspreid worden, en allemaal mooi ingelijsd natuurlijk.

Halcyon schreef:
Vroeger wel, nu niet meer.
Heb er nu nog maar eentje hangen, in m'n woonkamer: Zombi 2

Welke heb je hangen?

op dit moment heb ik titanic, 7 years in tibet een van harry potter 2 met alleen dobby erop en een van LOTR met iedereen erop ik geloof van de two towers

moviefreak#1 schreef:
Ik heb op dit moment C'era Una Volta Il West hangen.

Waar koop je zoiets Moviefreak#1?

Ik vond zojuist trouwens de site www.postersale.nl , waar erg gave posters op staan. Echter, Once Upon A Time staat er niet bij..

Kent iemand trouwens misschien ook iets goedkopere sites op hetzelfde gebied?

Heb geen plaats voor posters op de muren anders zie je m'n Ajax vlaggen en vaantjes niet hangen. .
Heb wel een poster van Lotr op de deur hangen.......

Hang een poster van Ajax: daar hoorden zij engelen zingen op

Hier trouwens een mooie poster van Once Upon a Time in the West Goodfella :

http://eu.movieposter.com/poster/b70-5158/Once_Upon_A_Time_In_The_West.html

IcU
Star wars Met alle bad guys erop.

Goodfella_90 schreef:
(quote)

Waar koop je zoiets Moviefreak#1?

In een winkel in Amsterdam. Ben totaal vergeten hoe die heet

Een paar keer Lord of the Rings en eenmaal The Shawshank Redemption. Ik wil er echter een paar vervangen

Ik heb twee posters op mijn kamer hangen. De originele van Das Boot (+ 2 reserves) en die van de Director's Cut. Ook nog een hangende DB-handdoek, maar dat is niet echt een poster.

Ik ga ook een keer een aantal mini-filmposters laten drukken.

Niet lang geleden verhuisd. Heb ondertussen de eerste posters wel opgehangen. Pirates of the Caribbean op de deur. En in het halletje naast elkaar: Braveheart, LOTR ROTK en Gladiator.

Het from dusk till dawn nog liggen, maar vond die achteraf toch niet zo een mooie.

Lost in translation heb ik tot nu toe alleen. Erg mooi ding, dezelfde als bij de film op deze site staat.

Die met die vent op ?

Had er vroeger wel een paar (scrolls dan), maar sinds ik verhuisd ben en m'n eigen appartementje heb, heb ik ze niet meer opgehangen. Op één of andere manier zijn filmposters vooral leuk als je thuis woont

Die met die vent op ?

Dûh.

dutchtuga schreef:
(quote)

Welke heb je hangen?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://membres.lycos.fr/ohmygore/goodies/jaquettes/zombi2(us)_2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

http://www.happyfans.de/001/images/t_00406.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Die hangt vanzelfsprekend op mijn deur en deze...

(afbeelding)
...ergens op de muur.

ik had deze altijd hangen (nu niet meer)

http://www.sciencefictionmuseum.org/Images/Movie%20Posters/Lara%20Croft%20Tomb%20Raider.jpg

V
Tada

http://img46.imageshack.us/img46/7458/kamer2pe.jpg

Ik heb vanalles op mijn kamer hangen, op dit moment:
War of the world
The skeleton key
Narnia
Harry Potter and the goblet of fire
exclusive poster van The Disney Kiss
Lady en de Vagebond
Wedding Crashers
Lost
The OC
Dirty dancing 2
The Notebook

Die heb ik nu op mijn kamer, je kan wel voorstellen dat je men behang niet meer ziet.
En ik heb ze allemaal gratis is zo handig werken in een videotheek!!!

Fargo, Reservoir Dogs(2 keer, 1 keer de poster ééntje met Michael Madsen), Big Fish, Star Wars Episode I/II, LotR bij mijn nieuwe kamer in mijn vaders huis.

En bij mijn moeder: Delicatessen(prachtige poster) Gandalf poster, Legolas poster, Kaart van Midden-Aarde en een poster van Gollem Ik maak nog wel foto's binnenkort

Gast
geplaatst: vandaag om 11:27 uur

geplaatst: vandaag om 11:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.