menu

Film / Algemeen / Filmposters (algemeen topic)

zoeken in:
In Filmdragers en apparatuur > Winkels en videotheken > Filmposters bestellen via internet:

Het moet natuurlijk geen reclamesite worden zonder dat Jordy er aan verdiend,
maar ik kwam deze site tegen Posters bestellen? Koop filmposters/movie posters snel online bij Postersale.nl! (voor wie 'm nog niet kent.) Ze hebben behoorlijk veel filmposters. Ook oudere en onbekendere (cult)films. En niet eens zo heel duur. Toch maar eens uitproberen.
Vooral handig voor filmgekken die niet in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of Utrecht wonen.

Utrecht

Wat is daar de beste plek voor filmposters? Expo?

kappeuter (crew)
Mwoah, denk niet dat zij veel keus hebben. Alleen van de blockbusters vermoed ik. De meeste posters heb ik via de videotheken bemachtigd (m.n. Godzilla). Springhaver heeft ook posters te koop. Daar kocht ik bijvoorbeeld de posters van Happiness en Amelie.

bedankt voor de tip Manic!

(quote)

Wat is daar de beste plek voor filmposters? Expo?

Ja, daar hebben ze wel wat ja. Maar wel de iets bekendere. Echt posters van zeldzamere films hebben ze daar weinig.

heeft iemand ervaring met de bezorging en betaling via deze site?
Ik overweeg namelijk wat posters aan te schaffen

Nog een heel leuk winkeltje in A'dam, alles over films dus en hele gave posters. Zit in de Staalstraat, is dicht bij het Waterlooplein

Als je écht speciale filmposters zoekt (of de filmfoto's die altijd in de bioscopen hangen) dan moet je naar Silverscreen in Amsterdam. Zit geloof ik achteraan in de Haarlemmerdijk (ik ben niet zo goed in straatnamen)

ik kwam laatst deze site tegen waar ook filmposters op staan, het zijn allemaal echte originele posters, alle andere sites die ik zag waren allemaal reproducties en nieuwe dingen. volgens mij zijn originele posters aardig zeldzaam want ik vind ze bijna nergens

deze site dus, wel handig als ik de link ook geef ja.....

www.geocities.com/filmposters[/url]

Lianne schreef:

Nog een heel leuk winkeltje in A'dam, alles over films dus en hele gave posters. Zit in de Staalstraat, is dicht bij het Waterlooplein

Klopt! is erg leuke zaak met aardige eigenaar. Het enige is dat mijn poster spiegelbeeld bleek te zijn -- hmm zo boos ben ik nou ook weer niet.
Kan je voor mij de poster van Hable con ella kopen, Lianne?

Springhaver heeft ook posters te koop. Daar kocht ik bijvoorbeeld de posters van Happiness en Amelie.

volgens mij mogen ze dat helemaal niet doen.....

Weet iemand een adres in Nijmegen voor "klassieke" filmposters?

kos
Noodles schreef:

Weet iemand een adres in Nijmegen voor "klassieke" filmposters?

Acter de St. Stevens toren zat vroeger een aardig winkeltje Noodles, maar ik weet niet of die nog bestaat.

Ik ben op zoek naar filmposters van oudere films zoals The Graduate en One Flew, weet iemand toevallig een goede site (als het kan Nederlands) waar ze oude filmposters verkopen?

Niet Nederlands, maar wel veel oudere film-posters

www.moviegoods.com

kijk eens op poster.startpagina.nl - poster.pagina.nl

hier staan diverse links naar sites die filmposters verkopen. Succes!

Weet iemand een goede nederlandse site waar ik film posters kan bestellen?

In de winkels is niet zo veel keus...

Ik heb wel een aantal buitenlandse site's gevonden maar dan betaal ik me weer scheel aan verzendkosten.

Op google ook geen goede resultaten

nvr mind, heb er al 1 gevonden...

http://www.postersale.nl/

Een aanrader trouwens, veel te vinden!

Ik ben al een tijdje op zoek naar de filmposter van the boondock saints. Hij is bijna nergens in NL te bestellen, alleen via amerikaanse sites, waar je alleen via creditcard kan betalen, en laat ik die nou net niet hebben. iemand een tip??

Weet iemand hier waar ik een originele (Geen Amerikaanse) poster kan vinden van Das Boot?
Op sommige buitenlandse sites zag ik hem wel staan, maar daar worden $Dollars$ gevraagd.

Op MovieMeter is de site www.MoviePoster.com gelinkt. Is er hier iemand die weleens iets heeft besteld daar? Ik zie daar 2 zeer mooie posters staat waar ik al jaren naar op zoek ben, maar ik kan alleen niet vanuit het buitenland bestellen.
Is er hier iemand die dat wel kan, reageer dan alsjeblieft in dit forum.

Rogier.

Kijk eens op www.funquest.nl[/url], misschien staan je posters daar wel tussen.

rzasa schreef:

Kijk eens op www.funquest.nl[/url], misschien staan je posters daar wel tussen.

Héééél erg bedankt Rzasa, mijn poster stond er inderdaad op. Echt heel erg bedankt.

zitten best een paar leuke bij!

vooral 'honey i shrunk the karate kid', 'natural hellraiser', 'american beauty x', 'willy wonka and the temple of doom' en 'my big fat greek ass' !

http://www.worth1000.com/entries/51000/51285PUWT_w.jpg
Woody for President!!!

edit: Sorry... direct linken werkt niet. FF copy/past als link in email of word. Dan doet-ie het wel...
*** makkelijker: doel opslaan als... ***

yosemite44 schreef:

zitten best een paar leuke bij!

vooral 'honey i shrunk the karate kid', 'natural hellraiser', 'american beauty x', 'willy wonka and the temple of doom' en 'my big fat greek ass' !

Hulk Fiction

Ik vind ze maar flauw hoor ...

"Termindarkor: Donnie's Judgment Day"? Kom op nou, zeg ...

Gast
geplaatst: vandaag om 11:30 uur

geplaatst: vandaag om 11:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.